6 Aralık 2011 Salı

İlgili makamlardan taleplerim


Haftalık çalışma günlerinin 3 gün ile sınırlandırılması ve çıkış saatinin 17:00 olmasını talep ediyorum.

Geçen hafta pazartesi izin almıştım, Cuma Deniz doğunca artık öğleden sonra ofise dönmedim. Dolayısı ile üç gün çalıştım. Son derece verimli bir üç gündü. İzin günlerimde Arca’yı okuldan ben aldım, lokum gibiydi. Ben bu üç günün tadına vardım, katiyen bırakmam, yasal düzenleme istiyorum!

Okulun tiyatro etkinliklerini mümkünse Arca’nın pek vakıf olmadığı oyunlardan yana tercih etmesini talep ediyorum. Baştan sona bildiği Pamuk Prensesin tiyatrosu sırasında “Yedi cüceler nerede? Kötü kalpli kraliçe nerede? Cadı zehirli elmayı verecek mi?” gibi sorularla çevreyi bunalttığı yetmiyormuş gibi, bütün hafta sonu biz de detaylardan nasibimizi aldık!

Bu kadar değil tabii ki!

Arca’nın kitaplarını kendisinin okumasını talep ediyorum. Acilen okuma yazma öğrenmeli. Duymazdan gelmek, İlker’e ve gelen misafire satmak gibi yöntemler ve başka odada işim var ya da çişim var gibi bahanelerle kaçmaya çalışıyorum olmuyor. Sürekli peşimde.

Uyandırma servisi talep ediyorum. İlker mecburen atandığı bu görevi sıkça aksatıyor, çünkü o da salonda uyuyakalıyor, acilen bu görevi üstlenecek bir servise ihtiyacım var. Banyo yapamıyorum, kitap okuyamıyorum, televizyon izleyemiyorum, dahası mutfağı bile dağınık bırakıyorum. Arca ile yatıp Arca ile kalkıyorum. Otuz yaş üstü bir yetişkin olarak daha kısa uyku saatleriyle idare edebilmeliyim.

Ayrıca bu uyandırma servisi mümkünse Arca’nın pipisi tazyikli işeme moduna geçmeden önce de beni uyandırsın. Sabaha karşı klozetin arka duvarında postmodern desen çalışmaları gördüm ve katiyen hatırlamıyorum olayın nasıl gerçekleştiğini. Kim bilir daha nereler Arca’nın sidiğinden nasibini aldı!

Son olarak etraf çiftlerden kız çocuk talep ediyorum. Yeter ulen! Gül’ün de oğlu olacak. Halı saha takımını sayıyorum: Arca, Poyraz, Deniz, Gül ile Orçun’un bebeği(muhtemelen Mert), Doruk. Mahalleden de iki yedek oyuncu karşı komşunun oğlu ile üst katımıza yeni taşınan Arca yaşındaki velet. Arca’nın sınıfındaki tek kız Eda Naz. Arca oyuncaklarını bazen Eda Naz ile BİLE paylaşmadığını söylerken sesi titriyordu. Nadide bir çiçek o! Başka yok kalmadı! Neyse ki apartmanda bir Cansu var ve bir de Ela! Yeni bebelerin kız olmasını talep ediyorum, kimden ve nasıl bilmiyorum ama bizim oğlanın nesli tükenecek yeminle!

8 yorum:

Fatma dedi ki...

Ben de bir haftadır Deniz oğlana bir kız arkadaş lazım deyip duruyordum. Kız çocukları bıcır bıcır, devamlı cıvıldamakta e bizim oğlan da gerekmedikçe konuşmayanlardan şu sıralar. Arca'nın okulunda vardır yeterince kız arkadaşı annesi:)

Fatma dedi ki...

Pardon sınıfında tek kız Eda'ymış kaçırmışım:)

kuzunun annesi dedi ki...

Eloşun sınıfta 6 kız 1 erkek var , hadi becayiş yapalım:))
Saka maka Eloş resmen yeni yeni evcilik oynamaya basladı. Dengede olsunlar bencede..

nil dedi ki...

En nihayet bir kız geldi Berk'lerin sınıfına,pek de beğendim.Tam bir biblo:) Adı ne dedim,biblo o dediler.Tam aradığım gelin adayı:) Mesudum.Yaklaşanı vururum!

Nil dedi ki...

haftada 3 gün ve 17:00 de paydos ha. başlat çalışmayı, katılmayan namerttir :)

Adsız dedi ki...

haftada 6 gün, günde 11 saat çalışıp üzerine günde 1 saatte yol çeken biri olarak, şu anda kendimi asacak urgan bulmaya gidiyorum yeliz, daha olsa gelmem bilesin :)) ya da bir gün işten bakkala gidiyorum diye çıkıp dönmeyeceğim (evden kaçan kız modeli) kötü yola düşerim diye korkmuyorum daha kötüsü ne olabilir ki? haftada 3 gün çalışmayı hayal edince bunlar film şeridi gibi gözümün önünde geçti mercan..

ÇokBilmiş dedi ki...

Ben haftanın 3 günü çalışıyorum ve kış saati uygulaması nedeniyle 16.30'da servisimde oluyorum. ehehehe Kılım, evet.

yeliz dedi ki...

Çok bilmiş seni ziyadesiyle kınıyorum!