27 Aralık 2011 Salı

Hafta sonu Vol.2 : İktisadi İlimler Akademisi

"Selam ayaz mı ne varmış dışarıda, tıkıldık eve! Annem iktisat ekonomi tasarruf filan diyor. Koydu cüzdanı, kumbarayı önüme, maksat muhabbet"

"Ben anlamam, cüzdanımdakileri kumbaraya atıyorum pek eğlenceli, sonra oyuncak alacakmışız."

"Sonra mı !!! Hayırrr şimdi gidelim şimdi alalım, paralarımı istiyorum, çıkar çıkar lan kaplam bozuntusu paralarımı çıkar, oyuncak alacam oğlum onlarla, bir çıkar bak vallahi geri verecem sonra... hey allam ya ne iktsadı ne tasarrufu oyuncak istiyom kardeşim!" 

6 yorum:

Fatma dedi ki...

Çok güldüm ya, sonra ne oldu, çıktı mı paralar nasıl ikna oldu, asıl onu merak ediyorum ben:)

yeliz dedi ki...

Yok ikna edildi, elindeki kaplanın kırılacak bir şey olduğu söylendi ve elinden alındı. Tehlikeliyse paraları oraya atmayalımmış...

Elif dedi ki...

Dostum Arca, sen yine şanslısın.Kumbara dolunca oyuncak neyim alıyormuşsunuz.
Bizim evde de demir bir kumbara var,habire içine para atıyorum ama sonuç sıfır. Kumbara ne zaman dolsa hop bankaya götürüyoruz.Ordaki abla paralarımızı alıyor ve vermiyor. Oyuncak hayalı her ay suya düşüyor.
Haline şükret yani :)
Yazan: Ege

nil dedi ki...

:))))) evet evdeymişsiniz:P

Ege'nin mektuba çok güldüm:)

Burcu.. dedi ki...

Oğlumun adı mı geçti ne :P

Ben küçükken kürdan sokup, parayı dik yaparak geri çıkarmayı başarmıştım, Arca'ya ders vermeliyim :))

yeliz dedi ki...

EGE :)))

Nil:P

Bırcı süper bayıldım. Benim oğlana yaklaşma:)