4 Aralık 2011 Pazar

Deniz Kaptan & Arca

Arca'nın çoook uzun zamandır, ne zaman çıkacak diye sorduğu Deniz Kaptan aramıza katıldı! Yeay!!
Fotoğraflar pek yakında burada :)

Bir yerlerden aklımda kalmış, derler ki bizim cüce kadar veletlerin yeni kardeşleri doğunca ona bir hediye verilmeli, bunu sana kardeşin hediye getirdi denmeliymiş. Böylece aralarında güzel bir ilişkinin başlangıcı olurmuş. Deniz'in doğduğu gün tesadüfen kargo geldi. Kitaplardan biri Arca'nın son zamanlarda yediği içtiği ayrı gitmeyen serinin -bence - en eğlenceli kitabı : Aferin, Küçük Ayı!


Bu serinin bizim evdeki ilk kitabı "Eve dönelim Küçük Ayı" idi. Ulen tam  da hastanedeyken gelmişti kargo kitabı asla doğru okumadım. Sürekli tekrarlanan "Eve dönelim Küçük Ayı" repliğini hep geri dönelim diye okudum. Eve dönünce doğru okumama bu defa Arca itiraz etti.
"Uyuyamıyor musun, Küçük ayı" tam bir komediydi. Arca'nın karanlıktan korktuğu dönemde fellik fellik aramıştım, Gamze yetişmişti imdadımıza.

Arca bir süre ara verdikten sonra son birkaç haftadır, her gece ikisini arka arkaya okutup öyle uyumayı adet haline getirmişti. Idefix'teki sanal fuarın ilk sepete eklenen kitabı da haliyle "Aferin, Küçük ayı" olmuştu. Ben sipariş veresiye kadar kitabın baskısı bitti. Sonra Cars 2 DVD'sinin alımı gündeme gelince D&R'ın siparişine eklendi. Bu arada D&R internet sitesi DVD'leri de 25% indirimle satıyor.

Neyse çok uzattım, kitabı Deniz bebek sana hediye getirmiş dedik. Kuşkuyla yaklaştı.
A: Niye getirmiş?
Y: Seninle arkadaş olmak için
A: Niye arkadaş olmak istiyor
Y: Sen onun abisisin pek çok oyuncağını verdin ona.
A: Beni sevmesin Deniz bebek

Kitaba bayıldı, dibi düştü tabii benim de. Özellikle şu aşağıdaki sayfada kahkahaları inletiyor.



Kitap olayı aralarını biraz yumuşattı ama öncesi var.

Pusetini vereceğiz İlknurlara bir türlü vermek istemiyor.
İ: Babacım pusetini verelim Deniz bebeğe
A: Annesi babası alsın puset
İ: Ama onların parası yokmuş

Başka bir gün... Yine puset...
A: Deniz bebek ne zaman gelecek?
İ: Eee sen pusetini vermiyorsun o da gelmiyor.

Babanesi ile sohbet ederken, başka bir gün...
A: Halam niye doğurmuyor biliyor musun?
B: Niye?
A: Çünkü onların paraları yok, doğuramıyor

Son derece şüpheci ve temkinli yaklaştığı Deniz bebeği görmeye götürdük. Çok kötü bir başlangıç bekliyorduk. İlk tepkisi "Deniz bebek kız doğmuş!" Sonra pipisini gösterdik erkek olduğuna ikna oldu ve şimdilik arıza yapmıyor. Ama dün gece ben İlknurlarda kalacağımı anlattığımda arızanın babasını çıkardı. Sezercik modundayken aldım karşıma "Bana bak, sen hastanedeyken halan her gün geldi sana oyuncak getirdi, sana destek oldu, şimdi o hastanedn geldi bana ihtiyacı var, gideceğim, ister ağla ister sızla ama anlayış göstereceksin" dedim. Tamam dedi ama arızanın babasını çıkarmış gece.

Var ya ikinci çocuk kelimesini dağarcığımdan çıkardım bile. Sadece Arca değil, dün gece tüm o günler geri geldi ve ben sürekli çaktığım o "gaz çıkarma" dersinden bütünleme sınavında gibi hissettim kendimi. Hani mümkün olsa "ben emzireyim sen gazını çıkar "diyecektim İlknura:))







5 yorum:

cenebaz dedi ki...

Deniz Bebek hoşgelmiş. Analı babalı büyüsün , uzun ve sağlıklı bir ömrü olsun inşallah...

kuzunun annesi dedi ki...

Hahah alemsin

Hosgelmiş Denizbebek ailenize - yakın zamanda Arcamın abi moduna girecegine eminim:)

Fatma dedi ki...

Sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah, anne ve babayı kutlarım:)

yeliz dedi ki...

çok sağ olun arkadaşlar

Unknown dedi ki...

Yeliz hanım merhaba blogunuzdan yeni haberdar oldum. Bu üç kitabı o kadar aradım ki anlatamam. Ben hiç tanımadığınız biriyim böyle bir iş için vaktiniz var mı bilmiyorum ama başka bir seçenek gelmedi aklıma. Sizden bir iyilik isteyeceğim. Acaba benim için bu kitapları tarayıp mail atma imkanınız olur mu? Bir yerde serinin sadece bir kitabını gördüm ve kızım çok beğendi. Ama malesef eski kitaplar olduğu için bulamadım. Eğer böyle bir Zahmete girerseniz kızımı çok mutlu edersiniz.