2 Aralık 2011 Cuma

Arca diyor ki...

Geçenlerde annem aldı benim okuldan. Pek duygusalmışım o gün, Sevcan ağladığımı anlattı anneme. Annem de “Ümit teyzesi ayrılıyor diye olabilir, bu aralar böyle” dedi. Hey allam size ne yav benim ruh halimden! Kardeşim bi rahat verin doya doya acımı yaşayayım.



Evet Umidim gitti. Dün akşam o kuşlu lokantaya gittik. Söylemesi ayıp götürdüm etleri, fabrika ayarlarına dönmüşüm annem öyle diyor. Umidime hediyesini verdim, çok şaşırdı, çok sevindi. Her geldiğinde görüşeceğiz, ben de İstanbul’a gideceğim. O Ege denen veledi gözüm tutmamıştı bak ne işler açtı başıma! Güzelimi Umidimi aldı pis velet.


Neyse… şimdi faaliyetçi Nadire var. Seviyorum tatlı kadın, sürekli bir ödev bir görev peşindeyiz. Beni Umidimin yokluğunda oyalamaya çalışıyorlar anlamıyoruz sanki peh! Kardeşim yorgun düşüyorum okula giderken bir rahat verin yav!

Annemden bahsedecektim. Şimdi annem benim biraz beceriksiz. Buna küçükken lego almamışlar, katiyen bilmiyor olayı. Kıyamam içinde kalmış olacak benim için aldı. Biz umumiyetle babamla birlikte okuldan döndüğümüzde Legolarla oynuyoruz. İnşaat yapıyoruz, ev yapıyoruz. Geçen bir kamyon yaptık, annemin dibi düştü. Beni okuldan aldığı gün taklitçi zihniyet “o kamyondan yapalım” dedi. “O iş zor kızım, sen kim kamyon kim?” diyorum içimden bu anlamış gibi bana vaktiyle kamyon tasarladığından bahsediyor. Onun hakkındaki düşüncelerime dikkat etmeliyim, telepatik midir nedir?
Dedim ya epey beceriksiz, yüreklendirmek lazım. Bunların nesli böyle aferinlere bravolara pek alışkın, bana da sık sık telaffuz ediyorlar, gıcık oluyorum, ulen sirk maymunu muyum ben!

Geçenlerde Yavrusu’nun anası Evren teyze acayip bir yazı döktürmüş. Pşşt anne! Bak milletin anası neler yazıyor, sen hala laylaylom!
Neyse… Nasıl desem ne desem derken, onların cümlelerini aynen söyleyeyim madem bana söylüyorlar demek bu iş böyle yapılıyor…Başladım ara gaza…


“annem çok güzel yapıyorsun, olacak olacak bak ne güzel yaptın…”


“annem sen bu kamyonu bitir ben sana alkış yapacağım”


“bravo annem!”


Yaptı valla! Babamınki kadar güzel olmadı ama iş görür! Sevinsin garibim: ALKIŞ!

8 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Çok basarılı bence:)

laleninbahcesi dedi ki...

valla annen bence bu kamyonu konuşturmuş Arca...Kamyon resmen dile gelmiş...

k.i.s.d. dedi ki...

Arcam seni çok özledik, Cevdet seni sordu geçen gün. Cevdet de çok sevior legoları, gel de beraber tır yapın. anneciğine sarıldım kocaman. Çok severim sizi ben.Ümidinin gidişine çok üzüldüm, pek çok. Sıradışı bir bakıcıydı, sıra üstüydü :)

nil dedi ki...

Yeminle, delisin:))) Arca; bir dur oğlum ya, harcama bu kadar arkadaşımı:)))

Nil dedi ki...

şahsen ben yapamazdım :) Arca annenle gurur duymalısın :)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

oy oy benim kızımda aynı şeyleri söyleyecek arcam bana.. senin annen gene iyi.. bende tık yok..

Gülçin dedi ki...

götünü başını yerim senin Arca'm:)

Evren dedi ki...

Arca :) Cok tatlisin ve de vallahi bravo sana, bu yasinda cozmussun olayi. Bizim kusaga alkis lazim, yoksa sahneye cikmiyoruz kolay kolay di mi :P