15 Kasım 2011 Salı

Dumur Diyalog #28

"Yavru kedi"

Arca peluş kedisiyle oynarken ;
A: aa bi dur ama hareket etme!

Ben dayanamam tabii, araya girerim:)
Y: bir yavru kedi var o da hiç kıpırdamadan duramıyor
A: ben kedi değilim
Y: ya nesin?
A: ben yaramaz çocuğum

-------------------------------

“Hemşireyiz”


Yemek yerken evin önündeki Sağlık ocağından bahsediyoruz.

A: Hemşireler var sağlık ocağında.
Y: Doğru, doktorlar var, hemşireler var.
A: Ben de hemşireyim, sen de hemşiresin.
Y: Hayır annecim, biz hemşire değiliz.
A: Yılmaz dedem bana hemşire diyor, hemşireyim ben.

(Babam Arca’ya takılırken “hop hemşerim naber?” der)

-------------------------------
“Meşgulüm”

Arca telefonda bir şeyler oynamaktadır. İlker yanına uzanır.

İ: Babacım bi öpücük versene be…
A: Olmaz, meşgulüm
İ: Meşguliyetin ne zaman biter?
A: Bitince söylerim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ama ben sizi nasıl daha önceden keşfetmemişim? Öğle arasında başladım okumaya, hala bırakamadım. İşimiz gücümüz kaldı ayol :)

yeliz dedi ki...

:)) çok teşekkürler, hoşgeldiniz

Gulcin dedi ki...

cok mesgul cok bayildim o bitince soylerime :)
soyledi mi bari :)

yeliz dedi ki...

evrt opebilitsin dedi tam manyak yav

Elif dedi ki...

çok meşgulmüş haa :))
yerim yerim doyamam :))

MerakliCüceninAnnesi dedi ki...

Bir geç keşfeden daha! Pişmanım ama okunacak tonla keyifli yazı olduğu için de mutluyum. Memnun oldum efendim