30 Kasım 2011 Çarşamba

DIY'dık DIY'madık demeyin! Peynir ekmek yemeyin!


Bu gözler D.I.Y. (Do it yourself : Türkçe meali "elin armut mu topluyor, bir dünya para vereceğine kendin yap!") da gördü ya blogta artık ölsem de gam yemem!
Olay çok spontane gelişti. Tchibo'dan kahve alıyorduk. Elvan dedi ki "bak bu kitap okuma yastığı çok işine yarar." Aşağıdaki fotoğraftakinden bahsediyor. Özellikle aradım buldum bu fotoğrafı, lakin benimkinden pek bir şey anlaşılmıyor. Sahi özellikle 600 sayfalık "Sen gelmeden önce" adındaki o kitap bileklerimi ağrıtmıştı. Süper fikir. "Gavur yapmış işte!" dedik güldük. Lakin 25 TL veremem kardeş ben allahın lastikli yastığına. Pek kolay aslında. Bir tuhafiyecinin önünden geçerken yarım metrelik iki parmak genişliğinde lastiği alırsın, Arca'nın artık kullanmadığı bebek yastığını da alırsın. Dikmeye üşendiğimden, beceremediğimden değil, kitabın boyutuna göre ayarlanabilsin diye (hehe yemediniz tabii biliyorum :P) çengelli iğnelerle lastikleri yastığa tutturursun, al sana "kitap okuma yastığı!" Dün gece test ettim, hiç bir tarafım ağrımadı. Saat iki olmuş ben hala dizlerimin üzerinde yastığım, yastığıma tutturulmuş kitabımı okuyordum.

D.I.Y. konusunda uzman arkadaşlara sesleniyorum, Fadiş, Cebimdeki renkler, eline dikiş yakışanım Gamzem ve daha bir çok güzide blogger!!! Benim görünüm itibari ile münasip bir tarafıma benzettiğim bu yastığı modifiye edip insanlığın yararına sunabilirsiniz. Fikir Tchibo'dan, ne kadar basit bir şey olduğunu anlatmak benden, hünerler sizden...

14 yorum:

Fatma dedi ki...

E çok güzel olmuş bu, ben nasıl kaçırdım bu fikri Yeliz. Senin ki daha güzel olmuş inan bana, ben de yapayım bir tane. Bakıyorum artık dıy mıy sen de başladın yapmaya, helal olsun:)

yeliz dedi ki...

Fadiş ilk sen geldin aklıma, bayılıyorum senin yaptıklarına. Ben sizlerin eline su dökemem valla ama acayip heyecanlandım. Üretmek ne güzel şey:) Sizler çok daha şık ve güzelini yaparsınız eminim:)

Adsız dedi ki...

nasıl guzel bir şeymiş bu yastık,hemen yapıyorum.aynen senin yonteminle:))benimde elimden ancak o kadarı gelir de:)))(meral)

Cebimdeki renkler dedi ki...

:))) Harikasın Yeliz, görmemiştim Tchiboda. Bu DIY işlerinde asıl önemli olan bence işe yaraması, nasıl göründüğü tali konu. O nedenle bence bal gibi de olmuş. Rahatça okumanı sağlamış ya daha en :))

lale dedi ki...

Yelizz, Ben İpek Çalışlar'ın Halidesini okurken az kaldı iki kez burnumu kıracaktım heheh... Hatta veryansın ettiydim şu kitapları iki cilt basın deyu... Bu süper fikrini hemen senin yönteminle uygulayacağım bizim ev bir yastık cenneti olduğundan hemen yapabilirim:)

nil dedi ki...

vay beeeee,vay be:)))))))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

işte yaratıcı anne.. süper olmuş.. hem de ayarlanabilir.. daha ne olsun..

Elif dedi ki...

oldukça zeki,aynı zamanda çok yaratıcı gördüm sizi küçük hanım :)

Evren dedi ki...

Yeliz, sen ne yaptin??? Ne oldu sana??? Nasil oldu??? :P Saka bir yana, harikasin valla! Bence de seninki daha guzel olmus :) Eline saglik!

Adsız dedi ki...

Ben yatarken hep sırtımı yastıkla besleyip, kitabımı da kıvırdığım bacağıma koyarım. Yastık yanlış yerdeymiş demek ki bunca zaman:))

Adsız dedi ki...

Ben yatarken hep sırtımı yastıkla besleyip, kitabımı da kıvırdığım bacağıma koyarım. Yastık yanlış yerdeymiş demek ki bunca zaman:))

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Allah seni ney etmesin:))))Şu kadını şu saat güldürdün ya!!!!

Süpppersinnnnn!!! Bebecik sayılacak yaşta ablanla bana yaptığın tokaları unutacak değilim seni yaratıcı hınzır :)))

annesi ve defnesi dedi ki...

aynı kitabı okuduğuma göre ben de yapmalıyım hemen bir tane:) teşekkürler hem kitap hem kitap tutacağı tavsiyesi için:)

Zelis Kurt dedi ki...

merhaaba takipteyim sizi süper fikir doğrus..kitap kulübünde gördüm fikri buaara.kelebekkizim.blogspot.com beniim blogum beklerimmm