16 Kasım 2011 Çarşamba

Bu Pazar kimseye söz vermeyin!

Dün konuştuk, sesi pek fenaydı, tek derdi Pazar’a kadar iyileşmekti. “Bir Kar Canavarı” diye takıldım ona. İyileşecek tabii ki, o tatlı sesine kavuşacak. Minikler de bayıldıkları “Bir Kar Masalı”nın annesinin tatlı sesine kavuşacaklar.
İşte böyle zamanlarda İstanbul’da olmadığıma üzülüyorum. Çok isterdim Arca masalı Esra’dan dinlesin. Sağda solda annemin arkadaşı yazdı bu kitabı diye avare dolaşıyor, onun sesinden dinlesin..

İsterdim.

Olsun biz kalben orada olacağız.

Ama siz şanslı İstanbullular…

Miniğinizi kaptığınız gibi soluğu onun dizinin dibinde alın!

20 Kasım 2011 Pazar günü,

saat 11:00-13:00 saatleri arasında

bir yazara dönüşen bir mühendis anne, İyi Cüceler’de bekliyor sizi!

masalını okuyacak miniklere, imzalayacak... balkabağına dönüşmeden, karlar erimeden yakalayın : )


3 yorum:

ÇokBilmiş dedi ki...

Heyecanlandım birden :)

kuzunun annesi dedi ki...

Ah ah , ne güzel toplu baskın yapardık degil mi oraya . Kitabımız var ama imzasız öksüz kaldı:)

laleninbahcesi dedi ki...

Hemen CANCAN'a bildireyim...