2 Kasım 2011 Çarşamba

"Arca, oğlum, senin annen bir salaktı!" Vol.6.1-6.2-6.3

Artık biriktirip yazar oldum salaklıklarımı, buyrunuz Vol.6.1-6.2-6.3...

Sümüklü çocuğunu parka götürürken iki kat ilave kıyafet alan ama bir mendil almayan, çocuğun akan burnunu park annelerinin şaşkın bakışları arasında polarının koluna sildiren anne BENİM!

Yine aynı gün yanına ıslak mendil almayan (ıslak mendil taşıyan anneleri feci kıskanan) düştüğünde kirlenen ellerini üzerine silmesini söyleyen, parktan ayrılırken de nasıl olduysa almayı akıl ettiği içme suyu ile ellerini sudan geçiren ama bu defa da çocuğun her bir tarafını ıslatan anne… işte o benim!

Bu yaşananlardan ders çıkarıp bir başka gezme gününde, üç kat kıyafet, mendil, ıslak mendil ve hatta gereksiz bir dolu ıvır zıvır alan fakat don almayı unutan, anasının açığını yakalamak ister gibi çiş kaçıran oğluna çok pis dalmayı planlayan anne … buradayım benim o benim!

Kutu süt alacağına don al çocuğa kadın!

Tanıyın beni ! Ben buyum!

14 yorum:

Adsız dedi ki...

bunun bir listesi var mı? :) parka giderken alınacaklar, ev gezmesine giderken alınacak vb gibi. yoksa benim gibi tecrübesizler ya evde çocuğun nesi varsa birer numunemi alacak yanına ya da eli boş çıktığı için çocuğu götü yaş mı dolaştıracak :))bence tecrübelerinizden bir başlık açın oraya butür şeyleri yazın yeliz. mercan

Rüzgar Kumsal Anne dedi ki...

Haha aynı ben. Hatta 5 günlük bebeği doktor kontrolüne götüren (sarılık için), dr kaka yapmış bebek değiştiren isterseniz öyle bakayım dediğinde, şaşkın şaşkın eee bez yok yanımda diyecek kadar aptal olan da ben:) Ama ev çok yakındı bi koşu alıp gelebilirdim. Dr bana garip garip bakıp çekmeceden bez vermişti.

yeliz dedi ki...

evet mercan var ama gerçek annelerin yaşamadığı siber anne paralel evreninde var o listelerden. biz yapsak da uygulayaadığımız için onlar birer paralel evren nüsveddesi olarak kalıyor.sevgiler :)

nil dedi ki...

Cık cık cık :P

yeliz dedi ki...

rüzgarın annesi, o da çok başarılı bir salaklık olmuş, tebrik ederim:)

yeliz dedi ki...

hadi len utanmıyorum bi kerem:P

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

İtiraf ediyorum aynı şeyi her seferinde yapmama rağmen ,ilk defa unutmuş gibi davranmak konusunda ders verebilirim :))
Yaklaşın kızlar pişman olmazsınız :))

annesiningülü dedi ki...

çok alemsin ;)

alev ertürk dedi ki...

:))))))))))))) süperdi hele de yorumlarda rüzgarın annesi var ya ona koptum valla :)))))

Unknown dedi ki...

:)))))))))))))))))
Annelik demek unutkanlık demek ama..
Polarına sümüğünü silmesi süper ama :)
Zaten o hareket iç güdüsel.Ben mendilli olduğum halde Yağız 'ın hızına yetişemem benden önce koluna silmiş olur :))
Taşısan da taşımasan da kayıp yok anlayacağın :))

yeliz dedi ki...

Damla süper taktik!! ben arca arızayken bazen tanımıyormuş gibi yapıyorum, bu taktiği de kesinlikle benimsedim:)

yeliz dedi ki...

düşlerimden inciler,
Arca kendisi silse sorun değil, "ay tüh çocum silme sümüğünü koluna" filan der salağa yatarsın. daha fenası arca silmiyor, benden mendil bekliyor, ben de sümüklerini yemesin diye kendi polarımın koluna sildiriyorum. hem salak hem iğrencim:)))

Bezen Hindistan dedi ki...

buyuk yaprakli agaclar cok ise yariyor burun silmede aklinda olsun:) ben de sik sik tasimayi unuttugum veya yanima alip sonra arabada biraktigim icin sikca kullaniyoruz yapraklari. el silmek icin de cimenler ve kum havuzu varsa oradan alinan biraz kum super oluyor. yoksa ustunde varsa artik. camasirdir kirlenir di mi ama:))

Selcen dedi ki...

bu mendil meselesi cidden çok kötü ya resmen açık arıyolar yalnız bavulla geziyosun mutlaka unuttuğun şey lazım oluyor :S