25 Ekim 2011 Salı

önüm arkam sağım solum bilgi

Bilgi çağında yaşıyoruz, önüm arkam sağım solum bilgi.

Hepsini ayrıştırıp düzgünce sıralayıp istiflemek ve insanlarına faydasına sunmak lazım.


Aynı yardımlar gibi.
Klavyeye, telefona sarılan yardım çağrısı yaptı dün. Yine Türk gibi başladık, bir hışımla giriştik işlere. Koli koli yardımlar, seferber olan bir millet. Yardımlar yığıldı.

Tek duam, bu yardımların güzelce ayrıştırılıp düzgünce istiflenmesi ve kardeşlerimizin faydasına sunulması. Yani organizasyonun profesyonelce yapılması.

Yazık ki, Van’daki kardeşlerimizin yaraları sadece ilk günlerin heyecanı ile yapılan yardım yığınları ile sarılamayacak, yardımların sürekli olması lazım. Çünkü onlar aylarca sokakta kalacaklar. Aylarca yiyeceğe suya ihtiyaçları olacak.

Yardım kolilerimizi önümüzdeki günlerde de ihtiyaç olacağını düşünerek yapmalı, önümüzdeki haftalarda da yardım elimizi Van’ın üzerinden eksik etmemeliyiz.

Yurtiçi Kargo, bir hafta boyunca Van’a ücretsiz gönderim yapacakmış. Böylece yığılmalar da önlenir.

Bilgi çağı demişken, bilmek istemediklerimizi öğreniyoruz yazık ki. Ve ayrımcılığa ne kadar da meraklı bir millet olduğumuzu öğreniyoruz. 1999’da “içki içiyorlar, çok ahlaksızlaşmıştı oralar, Allah cezalarını verdi” diyenlerle, bugün “şehitlerimizin kanı yerde kalmadı” diyen aynı zihniyet.

O gün dinci/dinsiz, bugün Türk/Kürt.

Yardım için kendini yırtan da bu ülkenin insanı, hastalıklı düşüncelerini böyle bir acının ortasına kusmaktan çekinmeyen de.

Aklım almıyor.

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

İnsancıklara aldırmamak gerek! Ah aldanmasak keşke.. aldanmasa gariban halk

Özge dedi ki...

okudum ve ayakta alkışladım bu yazıyı..