11 Ekim 2011 Salı

Hot kotür senin neyine!

Detoks dellenmelerimden "gardırop" konu başlığı, gündemimi epey meşgul etmişti. Sonunda hazır giyim sektörüne lanet etmiş, soluğu Kemeraltı kumaşçılarında ve terzi Necla teyzede almıştım.

Küçük siyah elbisem ile ceketlerimin altına giyebileceğim aynı kumaştan mevsimlik eteğim sonunda tamamlandı, paketleri kaptım, yağmur atıştırmaya başlamış, Arca ile park yerine gidiyoruz. İçim içimi yiyor, Arca’yı araba koltuğuna bağlayıp şoför mahalline geçer geçmez sağ ve sol omzumdaki melekler kavgaya başladı.




Sol: Hot kotür senin neyine be kadın!
Sağ: Giyecek bir şeyi kalmamıştı kadının naapsın!
Sol: Koca bir torba kıyafeti kapının önüne koyarsa kalmaz tabii!
Sağ: Gerdiriyordu pantalonlar
Sol: Az bira içseydi!

Sağ: Ya tamam işte lazımdı, halletti.

Sol: Evet şak diye halletti sanki! 4 hafta sürdü be! Yok kumaşıymış… yok…
Sağ: aaa kumaşa laf ettirmem, çok kaliteliydi, yumuşacıktı bebek poposu gibi

Sol: poposuna kapak oldu ama hanımın naaber!

Sağ: öyle deme son derece başarılı bir tasarımdı, bence bu işi beceriyor

Sol: Küçük siyah elbiseyi Arca’ya ver, çizmezse şerefsizim

Sağ: Evladiyelik oldu, ceketle toplantıya, hırka ile ofise, fular ve takı ile akşam yemeğine gider, iyi oldu iyi… sevdim ben! Katiyen modası geçmez!
Sol: bu kadar emeğe bi de gardırop mu bekleyecekti! Parası da çok tuttu sanki, içimde bir rahatsızlık?
Sağ: Demek ki ederi o, çok mu biliyoruz sanki ne kadara dikildiğini, hem fermuarı astarı…
Sol: ... yüzünden pahalı puhhaha! Allah biliyor ya parasında değilim de 3 defa provaya git gel – ulen bu kadın gelinlik provasına bu kadar gitmedi - derken bu enerjiyi mağaza gezmeye harcasa istediği gibi bir şeyler bulurdu
Sağ: Yok be! Mağazalardakiler 38 beden aldı mı üstünden düşüyordu, 36 beden gerdiriyordu, olacak iş değildi o!
Sol: 38 beden alsaydı da tadilatını yaptırsaydı zaten her şey uzun geliyor kısalttırıyor, illa ki terziye uğruyor.  yeminlen daha hızlı çözüm olurdu
Sağ: haklısın galiba ama hot kotür olmazdı, bak şimdi tam üzerine göre nefis, kimselerde yok …
Sol : diyorum işte hot kotür senin neyine be kadın…

Melekler kulaklarımı tırmalayadursun Arca’nın “anne esneyen şarkıyı çalalım” diyen sesini duyar gibi oldum, bir baktım yağmur iyice bastırmış, daha kontağı bile çevirmemişim kim bilir ne kadar zamandır arabada öyle oturuyoruz.

Eve döndüğümüzde defile yaptım, elbisenin güzelliğine dibi düşen İlker’e kararımı açıkladım. Bir dahakine mağazadan 38 beden alıp tadilata vereceğim (sol omza selam!) o da olmazsa kendim dikeceğim, ne kadar kötü olabilir ki?

11 yorum:

Elif dedi ki...

çok güldüm bu yazıya :)))))

Yakışmıştır arkadaşıma.
Güle güle kullan.

kuzunun annesi dedi ki...

Yeliz dö bön bön oldun yani :))
Güle güle eskit arkadasım

kuzunun annesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nil dedi ki...

:)))))))))))))))))) deli:P

Fatma dedi ki...

Güle güle kullan ama doğru karar vermişsin:)

yeliz dedi ki...

sağol elifçim ben de sevdim ama dediğim gibi işte:(

hahah hayat sahiden bön bön oldum:)

nil sensin deli:P

Fadişçim sağol cidden di mi öyle yapayım ben en güzeli öyle olacak:)

Fatma dedi ki...

Yanlış anlama sakın şimdi farkettim ne yazdığımı, eminim çok güzel olmuştur üstünde, ben zaman açısından doğru bir karar demek istedim:)

yeliz dedi ki...

yok fadişçin kesinlikle aynı fikirdeyim. aynen süper oldu ama cidden mesai harcıyor insan. bir de dediğim gibi büyük alıp tadilat deneyeceğim. we are cool baby:P

alev ertürk dedi ki...

güle güle eskit inş. :)) yazı süper her zaman ki gibi sırıtık bi şekilde okudum valla sonuna kadar acaba olmadı mı beğenmedi mi diye endişe içersindeydim güzel olduğunu duyunca rahatladım onca emek boşa değilmiş demek ki :))))

laleninbahcesi dedi ki...

eee Yelizcim Hot kotör olmak kolay mı sandın:))hem kotör kotör para hem kotör kotör mesai ister.

Fikriye Filtresiz dedi ki...

hah işte ondan, ruhumuz gibi meleklerimiz de ikiz olmasın:)))