14 Ekim 2011 Cuma

Dumur Diyalog #25

A: Bir gün bir çocuk annesinin sözünü dinlememiş.


Hmm çok ilgi çekici bir öyküye benziyor hemen kulak kabartıyorum dahası soruyorum;

Y: Yaa? Peki ne yapmış?

A: Kollekson* arabalarından birini dışarı çıkarmış

Y: Hmm önemli bir konuya galiba.

A: Çocuk arabayı kaybetmiş.

Y: Bu çocuğun adı neymiş acaba?

A: Adı Arca. Arca adında bir çocuk bir gün annesinin sözünü dinlememiş kollekson arabalarından birini dışarı çıkarmış. Kaybetmiş.

Y: Acaba hangi araba?

A: Biraz büyük olanlardan

Y: Sheriff olabilir mi?

A: Evet Sheriff

Y: Annesi ne demiş peki?

A: Ne demişsin annem?

* Kollekson arabası : cars karakterleri küçük arabalar, para biriktirip alıyoruz kolleksiyon yapıyoruz, tek tek, özel oldukları için de dışarı okula arkadaşa götürmek yok. Çünkü hepsi ile ismi ile iletişim kuruyor, yokluğunu mutlaka fark ediyor.

8 yorum:

Fatma dedi ki...

Akıllı kuzu, hadi bakalım bundan sonra ne olduğunu da yaz, tekrar almak istediğini de söyledi mi sana?
Sen ne dedin?:)

Gulcin dedi ki...

ne demissin annem :)
Sagolasin Arca yuzumu guldurdun :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Canım benim kıyamam nasıl farkında herşeyin :))

elcince dedi ki...

gerçekten güldürdü beni allahım esirgesin:))

Evren dedi ki...

Senaryo yazip oynattigina sahit olmustum ;) ama bu derece oyunculuk yetenegi oldugunu bilmiyordum, vay be, super :)

kuzunun annesi dedi ki...

şaştım

Unknown dedi ki...

maşallah:)))
eeee annesi ne demiş:)))

Elif dedi ki...

Arca'm verdiği cevapla yine şaşırtmadı :)