31 Ekim 2011 Pazartesi

Arca's day out Vol.2 : Arca the Kepçecibaşı

Arca’nın halka indiği o gün, daha eve varmamışken İlker aradı. “Şantiyeye gelin kepçe çalışıyor” diye. Arca’nın bırak inşaat kepçesi çorba kepçesi görecek hali yoktu. “Uyusun uyansın bakarız” dedim. Uyandı. Allahım bu çocuğun uyanmasına bayılıyorum. Yanaklar kırmızı gözler şiş, sıcacık pelte bir beden, uyku kokan bir gıdı, yumul yumul doyamazsın tadına. Kucağımdayken İlker’i aradım, “geçerken alırım” dedi.

Arca kepçe anahtar sözcüğüne bir dirildi, sanırsın atom karınca. Hiç bu kadar hızlı hazırlandığımızı hatırlamıyorum. Sonrası? Ben sustum fotoğraflar anlatsın…



Her oğlan çocuğunun rüyası
İnşaat kepçe makinası

Puhahha

Damperli kamyonlara da bindik. Şaşırmayalım gençler, benim BMC Fatih kamyonu sürmüşlüğüm var. Fabrika içindeydi seyir ve sadece 10 saniye sürmüştü ama olsun. Pek gençtik o yıllar, oğlum olursa anlatırım diye hiç düşünmemiştim.

Diğer taraftaki inşaatın içine girdik ama Arca'yı kepçeden sonra kolonlar kirişler hiç sarmadı, ayrıldık.

Bu kadar outdoor activity beni bile acayip yormuş, akşama sinema gecesi yapalım dedik. Utanarak söylüyorum korsan DVD'ciden Şirinleri aldık, eve yollandık. Öğlen aktardan aldığımız 100% patlayan mısırları patlattık ve ŞİRİNLEDİK!

İşin kötüsü her gün sinema gecesi ister oldu hatta bu sabah bile "hadi sinema gecesi yapalım" diye tuttururken bıraktım cüceyi.

7 yorum:

Fatma dedi ki...

Oh ne güzel olmuş, yüzündeki ciddiyete bak ama:)

g dedi ki...

:)
bende kepçe kullanmayı çok istemiştim.

ayak izleri-sevgi dedi ki...

onun için paha biçilmez bir güzellik olmuş..

zero dedi ki...

Bu velet beni her seferinde öldürüyor gülmekten. nasıl işini ciddiye alır bir ifade o. aslında bir yandan da, hani acaba korkup ağlamaya başlasam mı, yoksa tadını çıkarmaya devam mı etsem bakışı sanki:)) çok tatlı çok, bin kere maşallah ona!

a_y_s_e dedi ki...

hahahaaaahaaa. her deluuuganlinin ruyasi diyorsun yani... ahaha cok seker ya...

benim de traktor, midibus ve kamyonet kullanmisligim var hepsi 30sn ama olsun... :)))))

ZEYNEP dedi ki...

Ben bu bakışı biliyorum , sen gulsun diye beklersin ama o arastırmadadır.. Nasıl calısıyor nereye basınca ne oluyor, bu koca alet nasıl hareket ediyor vs vs vs :))
Sonra da fotografa boyle ciddi bir kepce operatoru yansır iste :))) Ne iyi olmus keske biz de bulsak..

Evren dedi ki...

Bizimki kiz ama bizimkinin de ruyasi :) Ne zaman kullanabilirim diye sorup duruyor. Ama benim gibi arac dusmani cadi bir annesi varken biraz zor gibi :P