18 Ekim 2011 Salı

"Arca oğlum, senin annen bir salaktı!" Vol.5

“Yavrum bu defa yalnız değilim, baba da bir salak!” der anlatmaya başlarım.

Cansu, Arca’ya doğum günü hediyesi bir oyuncak bilgisayar almıştı. Arca’nın en bir favori oyuncaklarından biriydi. Harfleri bile tanımaya başlamıştı. O kadar seviyordu ki bilgisayarını, bilgisayarın da akıbeti diğer o çok çok sevilen oyuncaklardan farklı olmadı. Bir gün mutfakta su dökmek suretiyle kullanım dışı kaldı. Allah biliyor ya, İlker çok uğraştı ama tamir olmadı. Atmadım da, daha doğrusu atmak içimden gelmedi bir türlü. Arka odada eski oyuncakların arasında duruyordu.

Evin tadını çıkardığımız hafta sonu Arca’nın aklına sürekli nostalji geldi. Yok bilmem ne dergisi nerdeymiş. Yok Umidinin aldığı araba nerdeymiş, yok çıkartmalı kitabı nerdeymiş? Sürekli bir envanter çıkarma peşinde. Saldım cüceyi arka odaya, gömüldü eski oyuncaklarının içine. Oh tam kafamızı dağıttık, iyi oldu derken bu defa bulmuş bilgisayarı getirmiş. Ben diğer odada kitap okuyorum, duyuyorum konuşmaları ama hiç oralı olmuyorum.

A: Babam bilgisayarımı buldum, tamir edelim.


İ: Tamir edemedik Arca, su dökmüştün içine.


A: Su nerde? Suya bakalım.


İ: Su içine girip bilgisayarı bozdu sonra da buhar olup gitti (hah şimdi termodinamik kanunlarına gireceğiz)


A: Pil takalım buna


İ: Çalışmıyor ki babacım


A: Olsun çok çok pil takalım çalışır

Ve İlker dayanamaz pası bana atar: Annene sor bakalım bir de!

Benzer diyalog bizim aramızda da yaşandı. Birbirimize kaş göz yapıyoruz, meali “Arca’nın ilgisi dağıldığı anda bir daha aynı sorun yaşamayalım diye bilgisayar çöpe!”

Sonunda daral geldi, “pil tak çalışmadığını görünce ikna olur” dedim. Bir şekilde pil bulduk buluşturduk. ÇALIŞTI ŞEREFSİZ ALET!

Biz İlker’le salaklığımızın farkına varıp Arca’ya açıklama yapmaya hazırlanırken cüce çoktan bilgisayarın başına oturmuş; “S” “Saksafon!” demeye başlamıştı.

Yok anam o “S” “SALAK” olacak puhahhah..

5 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Yeliz bizim bozulan küçük tv, iki yıl sonra çalıştı...

Aslanım Arca biliyo bu işi, size pil takalım diye baştan söylemiş...

nil dedi ki...

Ya ben bu anları fotoğraflayan birini istiyorum.O yüz ifadenizi hayal ediyorum, çok gülüyorum ama fotoğraf iyi olurdu:))))))))))))))))))))))))))

Arca, güle güle oyna teyzem,bence bozuk oyuncakları bir daha gözden geçir:) Puhaaaaa bir de uğraşmışlar tamire,ay gülerken öksürük tuttu şerefsizim:)))

Cebimdeki renkler dedi ki...

Nil haklı, o an fotoğraflanabilse idi gülmekten iyice perişan olurduk :))) Şimdi artık bozuk dediğiniz herşeye pil takmak isteyecek ayrıca :)

Burcu.. dedi ki...

Ben su dökülen cep telefonunu saç kurutma makinesiyle kurutup çalıştıran bir bünye olduğumdan dolayı aynı yolu denerdims anırım o anda. Aklınızda bulunsun, saç kurutma makinesi çok mucivezi bir alettir :)))))

Elif dedi ki...

Yandınız siz söyleyim size :)

Her bozulan alete pil takmak geleneksel hale gelecek kesin :)