3 Eylül 2011 Cumartesi

"Elvan nerde?"

Günlerdir, her gün defalarca sorduğu soru bu!

"Elvan nerde?"

Elvan tuvalete gider.... "Elvan nerde?"

Elvan sofradan kalkar, çay koymaya gider... "Elvan nerde?"

Durur bir anda aklına gelir... "Elvan nerde?"

Elvan'ı her yere yanımızda taşıdık, güya bize misafir gelmişti biz her yere misafirliğe götürdük. İlkerin annesine yemeğe, annemlere yazlığa, ablamlara bayram ziyaretine...

On beş senenin ardından aileden biri zaten. Böyle bir dost asla misafir olmuyor zaten. Sen bir köşede kitap okurken o elinde gazete sana ilginç haberler okuyor. Dipdibe uyuduğumuz yurtta da böyleydik biz. Elvan etraftaysa gazete okumazdım, o bana özet geçerdi.


Arca asla çıplak gezmedi, asla!! Elvan'a karşı duyduğu heyecanla hemen pipi örtüldü, hemen üst baş giyinildi.İlginç!

Bir de sürekli "Elvan gitti mi?" "Elvan da bizimle gelsin" "Elvan da yemek yesin"... Elvansız bir hayat düşünemedi bütün hafta ve  hep öpücükler gülücükler:)

İlker umumiyetle miskindir, Elvan tembelliğin kitabını yazar, benim de ruhumda var, inkar edemem. Dolayısı ile mütemadiyen yaydık. koltuklarda totomuzun izi çıkınca öbür tarafa attık totomuzu.

Ve.. Elvan dün akşam İstanbul'a döndü.

Az sonra... İlker tuvaletten çıkacak, Arca yeni aldığımız Cars dergisinden beğendiği karakterleri sıralayacak, hatta bana okutmak için yanıma gelecek. Ben hazırlanmak için kaçacağım. Kahvaltıya gideceğiz, Zeyneplerle, Güllerle...

Tatil ne tatlı şeysin sen:)

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Hahahha, bizim kızlar tatil boyunca , tatilin bitmesine ne kadar kaldığını hesapladılar...Saymayın, sayarsanız çabuk geçer dedim dinlemediler...Ama senin bu tatilin arkasına taktığın bir tatilin daha var dimiii

Seviler hepinize