29 Eylül 2011 Perşembe

Dedikoduyu sevenler elime mum diksin!

“Katiyen sevmem, seveni de sevmem, taşlarım, terbiye ederim” diyene kısaca “hadi len!” diyorum. En uzak duranı bile tanıdığı bir insan hakkında yorum yapar kardeşim! Bu, hemen her kadının ve çokça da erkeğin bir iletişim şeklidir. Ahlak timsalini oynamayalım!

Ne diyordum, dedikodu…

Bu aralar Arca’nın çok pis dedikodusunu yapasım var. Geçen ayaklarımın koktuğunu itiraf ettiğim post için Lale ablam “Arca okuyacak bunları” diye uyardığında, aklıma geldi, dedim o halde ben şu düdüğün dedikodusunu da yapayım burada, okusun görsün ettiklerini!

Bizim oğlan var ya harbi saftirik! Bizim bakkalda Foça yoğurdu satılır, başka da yoğurt almayız. Arca bakkaldan alınan her şeyin bir “Foça” şeysi olduğunu sanıyor. Mesela şimdi yediklerimize dikkat ediyoruz ya, tam tahıllı ekmek filan yiyoruz. Bunun önüne de koyduk mu, “bundan istemiyorum, Foça ekmeği istiyorum” diyor. Bakkaldan alınan ekmek bildiğin beyaz ekmek, tahıllı mahıllı bizimkini açmıyor.

Bir de acayip dedikoducu. Geçen Sarp’ı çekiştiriyor bana. “Öğretmenim diyemiyor Sarp, örmenin diyor, konuşamıyor”. Kendisi İstanbul Türkçesi ile konuşuyor ya kıyamam çocuğa bok atıyor.

Bir de inanılmaz şekilci! Gözlüklü Ceyda, sarışın Eylül, yaramaz Sarp. İlla ki bir sıfat ile tanımlayacak.

Herkesi birilerine benzetiyor. Aylar öncesinden kalan bir digiturk dergisinin kapağında Jennifer Aniston’ın fotoğrafı vardı, saklamış, gösterdi, “anneye benziyor” dedi. Allahım bir dötüm kalkmış sanırsın ki Tempra! Birkaç böyle şişindim. Derken balonum söndü. Yok “Başka bir anne” kitabındaki annenin bonus kafalı olan resmini benzettiğinde değil, AVM’de gördüğümüz kilolu, korkunç saçlı bir kadın için “anneye benziyor” dediğinde balonun havası iniverdi. Çok gıcık oldum!

Sürekli o köpekli bardağı istemesine de gıcık oluyorum. Suyu sütü her şeyi o bardakla içmek istiyor.

Ayrıca “çişim yok” deyip on dakika sonra yatağı göle çevirmesine de kılım! Ne inat ediyorsun, kalk işe işte!

En fenası da sütü halıya dökmesi. Fazla tepki vermek de istemiyorum sonra işi oyuna çevirecek, dudaklarımı ısırıp ona temizletmekten başka yapabileceğim bir şey yok.

Uf neyse içim şişmiş rahatladım.

4 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Dedikodunun böylesine can kurban :)

xeyno dedi ki...

okudugum en keyifli blog :) vallahi bir anne olarak baska br anneye bu kadar saygi duyabilirdim. sen gercekten zekibir annesin dotun kalksin biraz :)

nil dedi ki...

Allah tependen baksın,çorbacı:)))))))))))))

yeliz dedi ki...

Lıly brik teşekkürler

NİL :P