12 Eylül 2011 Pazartesi

Berk ve Ege artık 3 yaşında!! Yaşasın:)

Cumartesi günü çok eğlenceli bir doğum günü partisindeydik!!

Arca Cücesi temanın Şimşek Mcqueen olduğunu duyunca hemen gardropundan özel kostümlerini seçti.

İyi ki gelmişiz partiye yoksa bizim oğlan patlamış mısırsızlıktan* ölecekmiş.

Hamarat Elif teyzelerinin bonibonlu kurabiyeleri favoriydi, Ela ile birbirlerine yedirip durdular

Az sonra Mater'lı balonu paylaşamama konulu kavga edecekmiş gibi görünüyorlar mı:)))

Kankayla içmece (o meyvesularından sonra feribotta 300 ml'lik bir pet şişe dolusu işedi)

TABİİ Kİ PASTA!! ve doğumgünü yavruları:)
 Ve güzel çocuklarımız...





"Sarıl yavrum Ela'ya" dememe kalmadı, görülmemiş bir vuslat yaşandı:)
Evet Ela'ya sıkı sıkı sarıldı ama asıl onun gönlü başkasında:))) Böyle çapkın kime bakıyor acaba?

Herşey çok özenli ve güzeldi. Çocuklar çok eğlendi, biz özlem giderdik...

5 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Yalnız Arca yavrum nasıl da duruma uygun, grand tuvalet giyinmiş:)

Burcu.. dedi ki...

Allahım bu kadar mı güzel doğurulur :))) Yalnız Arca kuzum patlamış mısırlara saldırmış resmen :)))

Fatma dedi ki...

O nasıl sarılmadır öyle, çok tatlılar. Çocuklar çok eğlenmişler belli, menü de tam onların ağzına layık.

nil dedi ki...

Bana bana bana bakıyor:))) yerim ben onu,canım benim.

kuzunun annesi dedi ki...

Ay yerim ben bunları ya , boncuklu bunlar boncukluuu:))