9 Eylül 2011 Cuma

Ben dün... Arca bugün ...

Ben dün...

ilk defa Arca'yı okula bıraktım. Hemen hemen iki haftalık ayrılığın ardından çok özlemişti.
Pek acemiydim. Evden çıkarken neler götürmek gerektiğini bilemedim. Arca'ya sordum. Utanmıyorum sadece çalışan anneyim:)

Yolda giderken çok eğlendik. Bütün araba markalarını saydık. Çok neşeli bir evden çıkmıştı halbuki. Günlerdir görmediği babanesi halası emresi kahvaltıda bizdeydi. Buna rağmen gitmek istedi.

Dilinden düşürmediği Özlem öğretmen çok tatlı. Bir de Sevcen vardı. Doyamadığını söylediler, artık daha fazla kalsın, alıştı, iki saat yetmiyor dediler. Her çocuk kadar arıza çıkardı ama alıştı dediler. Ben Özlem öğretmenle biraz daha sohbet ederken Arca çoktan Sevcen öğretmenin elinden tutmuş, merdivenleri tırmanıyordu.

Allah biliyor ya acayip burkuldu içim. "Yer cücesi büyümüş de okula gidiyor" hissiyatı her yanımı sardı bir anda. Gözlerim doldu, neredeyse ağlayacaktım. Gören de delikanlı oğlu doktor çıktı sanacak, alt tarafı iki saatliğine oyun grubuna gitti.

Gezileri varmış, Migros'u ziyaret edeceklermiş. Ama ben öğle uykusu olmayacağı için izin vermedim, erkenden aldım Arca'yı. Çünkü sabah 7'de cin gibi dolanıyordu evde.

Ve Arca bugün ...

İlk defa yarım gün okula gitti.
Koridorun boyasını beğenmeyince tekrar boyacı gelecekti, Arca'yı dünden işlemeye başladım.

"arkadaşlarınla yemek yemek ister misin? Birlikte uyumak ister misin?"
Kaç defa sorduysam "EVET" dedi. Eh küçüğü kırmak olmaz:)))

Bıraktım, ben de Agora'ya gittim. Ege ve Berk için hediyeler seçtim. Arca olmadan oyuncakçılarda gezmek ne eğlenceliymiş. Her yerde kampanya var malum okullar açılacak.

Hediyeler paketlenirken ben M&S'den termal atlerler aldım Arca'ya. Ee biz de okullu oluyoruz:) Bir alana ikinci 50% indirim var termallerde ve tüm çocuk ürünlerinde.

Ne diyordum? Arca'yı ikindi kahvaltılarından sonra almaya gittim. Pek güzel geçirmiş gününü, güzelce uyumuş, yemeğini yemiş. Eve dönmek istemedi. Yarım saat kadar da okulun bahçesinde oynadı.  Bütün oyuncaklara "hokkayay!" dedikten sonra eve döndük.

Dönüşte, sokaktaki ezilmiş pet şişeleri tekmeledik, birbirimize pas vererek arabaların altına şutladık.

Bizim oğlan büyüdü de anası büyümedi gitti :P

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aynı hisler icindeyim yaa.
biz de pazartesi basliyoruz, hos bizim sadece 3 gun 3 saat ama yinede, canta istediler, yedek kiyafet istediler filan. ne bilim oy oyyy

kirazsevdasi

Fatma dedi ki...

Böyle sizi okuyunca biz ne yapacağız acaba diyorum, Arca iyi kotardı bu işi. Deniz üst komşumuzda arkadaşlarıyla beş dk oynamıyor bensiz, geçen gün bırakayım mı onlara ben yemek yapayım evde dedim tamam dedi, kapılarına girdik eve adım attı ben arkamı döndüm mızıldanmaya başladı. Daha bir yıl var Deniz'in okula gitmesine, herhalde o zamana kadar değişir bu tutumu:)

Pratik Anne dedi ki...

Hadi gecmis olsun. Insallah boyle devam eder.