7 Şubat 2011 Pazartesi

iyi iyi kuyruğu doğrulttu

Cuma gecesi nöbeti İlkerdeydi ve artık oturduğu yerde gözleri kapanıyordu. Arca'yı uyuttuktan sonra aslında uyumalıydık ama uyusam kesinlikle ayılamazdım. İlkere dedim ki sen yat ben uyumayacağım, birşey olursa uyandırırım.

O gece beni Nurturia ayakta tuttu. Gecenin bir vaktinde Sims muhabbeti yapan birkaç kadındık. Kimimiz ateş nöbetinde, kimimizin uykusu kaçmış. elfanam, annevebebişi, asna, anneyazar... Hem eski günlere giderek biraz ortamdan uzaklaştırdım kendimi hem de uyanık kalabildim.

Nurturia: çok işlevsel bir icat:)

O gece 4 gibi son ateş düşürücüyü verdikten sonra ateş düştü. İnanamadım ama gerçekten düştü. Bütün pazar günü evde pıtı pıtı dolaşan bir cüce vardı. Öyle koymuş ki öyle çırılçıplak yatışı, bu hareketlilik hepimize iyi geldi. Ama öğleye doğru pilimiz bitti, Arca'nın gözünün içine baktık uyusun diye.

Blog dostları, o kadar mutlu oldum ki güzel mesajlarınıza, iyi dileklerin ve duaların pozitif bir enerji oluşturduğunu biliyorum, iyi ki varsınız.

Arca'nın iyileştiğine dair en önemli kriter; iştah!

Dün akşam itibari ile yerine geldi, hatta bu cümle yetmez, gripe çare tavuk suyuna çorbadan bir insan tabağı yedikten sonra oyalansın diye bulgur pilavı koydum önüne. Artık tavuk yemez dedim ama ayranın üzerine bizim tabaktaki tavuklara göz dikti, bir buçuk tavuk kalçayı da götürdü.

Dostlar!! ARCA SAHALARA GERİ DÖNDÜ!!!

8 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Yeliz günaydın...
Aslanım Arca hasta olup, ateşlerde yanmış ha...Canımmçok geçmiş olsun O'na...ama sahalara döndüğünü öğremdim ya, üstelikte bulgur pilavının üstüne bir buçuk kalçayı götürdüğünü de öğremdim ya ;artık şerefine bir bardak yeşil çay içebilirim.
İkinizi de çook öptüm

Deli Anne dedi ki...

Ohh elhamdulillah atlatmış Arca, atlatmışsınız siz de.. Biliyorum o hali, biz de iki hafta kadar önce yaşadık.. tırım tırım idim 39.9 u gördüğümde bakmayı kestim.. ne yaparım bilemedim 40 sınırında.. üstelik yalnızdım da... Çok şükür geçti bizimd e sizin de.. Allah tüm çocukları korusun... gözünüz aydın

Adsız dedi ki...

oh... cok sukur.

Fatma dedi ki...

Çok sevindim çok. Maşallah Arca'ya:)

huysuz dedi ki...

çok geçmiş olsun, hastalıklar uzak dursun bebelerden...

cenebaz dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bu kış için bu son olsun.

Adsız dedi ki...

Oh aman, ne guzel haberler! Gecmisler olsun!

Adsız dedi ki...

oy gecmis olsun, biz geciremiyoruz, elimden sende oyunuyor cocuklar :)

nurti gece ekibinden sevgiyle,

asna

:)