21 Ocak 2011 Cuma

İki yaşa doğru kazanılan beceriler konulu workshop ve ileri seviye kurs kayıtları başlamıştır!

İki hamle sonrasını ön görebilme yetisini güçlendirme teknikleri:

Az mı uyumuş, çok mu yemiş? Gün içindeki davranışların delil olarak hazırlanması
Bakıcıya doğru sorular sorulması üzerine pratik eğtim
Akşamın getirecekleri üzerine ön çalışma ve strateji belirleme

Eğitmen : Yeliz

Olduğu gibi kabullenebilme konusunda ileri seviye kursu

Çocuğun karakterini belirleme yöntemleri
Karaktere göre davranış geliştirme
Topluma kazandırma konulu tez çalışması

Eğitmen: Yeliz

Aktivite becerilerini arttırma kursu :

Parmak boyası, sulu boya, pastel boya ile resim yapmak
Oyun hamurundan heykel yaratma dersleri
Kitaplardaki kahramanların resim ve heykelleri için usta belgesi

Eğitmen: Ümit Abla

Hızlı oyuncak araba sürüş teknikleri teori ve pratik çalışma:

Evdeki oyuncak arabalar ve çalışma prensibi üzerine teorik bilgiler
Uygulamaları araba yarıştırma (evden oyuncak araba getirilmesi tavsiye edilir)

Eğitmen: İlker

Oyuncak tamiratı ve pil değiştirme

Uygun pil seçimi üzerine teorik bilgiler
30 saniyede pil değiştirme becerisi üzerine uygulamalar
Oyuncak tiplerine göre tamir workshop
2 dakikada oyuncak tamiratı

Eğitmen: İlker

Kitap okuma teknikleri

İstemediğimiz bir kitabı okumaktan nasıl vazgeçiririz?
Kitap okurken canlandırma için başarının anahtarı : drama dersleri
Kitap okurken uyanık kalmak ? Özel yöntemlerimiz ile mümkün!

Eğitmen: Yeliz

İleri seviye politikacılık:

Çocuğunuzla polemiğe girmemenin yolları
Ağlattığın çocuğu “aaa seni kim ağlattı evladım, gel yamacıma” cümlesi ile dumura uğratma - uygulamalı eğitim
Shakira’dan hallice kıvırma teknikleri

Eğitmen: Yeliz

Organizasyon teknikleri

Doğum günü partisi hazırlama
Kolay finger food nasıl hazırlanır?
Oyun grubu organize etme
Annelerle çabuk kaynaşmayı sağlayacak temel sorular, sohbet konuları

Eğitmen: Yeliz

Gelecek dönem kursları:

Davranışa müdahale teknikleri – kriz anlarını savuşturma
Empati kurma üzerine uygulamalı workshop – 2 yaş bebesi nasıl düşünür? Mağara adamı kılığına bürünme
İleri sanat çalışmaları – Çop adamdan soyut resimlere geçiş

21 yorum:

cenebaz dedi ki...

Eminim 2 yaşa kadar çocuğu olan tüm blog anneleri bu kursa kayıt olmak kuyruğa gireceklerdir:))

Sitare dedi ki...

ben de malak malak okuyorum aa bak ne hoş kurslar varmış tühh ya kaçırdık iyi mi diye:))çok hoş yazı,bayıldım:)

Fatma dedi ki...

İlk kursiyer ben olmak istiyorum:)))

yeliz dedi ki...

hehe günün çorbası ailesi gururla sunar sevgili çenebaz:)

yeliz dedi ki...

artık ileri dönem kuralrımıza bekleriz sitare:)

yeliz dedi ki...

kayıt alınmıştır efem:)
1. Fadiş

sevgi dedi ki...

pek beğendim. herbir çalışmanızdan a+ dergide yayınlanmak üzere makale çıkar. çocukta yaparım kariyerde bu olsa gerek.

laleninbahcesi dedi ki...

demedi deme Yeliz, sen bu işten çok ekmek yersin:))

yeliz dedi ki...

adana a+ dergisi mi? olur olur hepsini kullanabilirsiniz. ben de yazarım :)))

yeliz dedi ki...

hayat zor sevgili lale, ek iş herkese lazım, haftasonları bizim evde toplaşırız fena mı olur:)

yeliz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
alev ertürk dedi ki...

eee biz de kaydımızı yaptıralım o zaman kayıtlar kapanmadan :))) yelizcim seni görmek istiyorum allah aşkına bi daha ki postta senin de resmi olsun beni blog için de tepindirme resim bulmak için bayılıyorum şu en içten gelen komik tarzına :))

yeliz dedi ki...

aa alevcim ayıp ediyorsun hemen tek fotomlu linki vereyim:)
http://gununcorbasi.blogspot.com/2009/05/dun-uuuffff-olduk-bugun-31.html

gerçekten ben hiç fotomu koymamışım, halbuki öyle gizemli bi insan da değilim:)))

alev ertürk dedi ki...

sağol tatlım link için :))) esrarengiz kadın seniiii....

alev ertürk dedi ki...

tamamdır bu iş :)) yazarken kime yazıyorum bileyim ama di miiii :DD

İlknur dedi ki...

Beni politikacılığa yardımcı eğitmen olarak yazabilirsin Yeliz. "Ağlatıp ondan sonra ay kıyamam gözyaşlarına" konulu bir konuşma yapabilirim :)

yeliz dedi ki...

haha hemen ilknurcum ne demek:)
eğitim şart!!

Tuğçe dedi ki...

Yaa Yeliz be! Bize eğitim şart di mi:))
30 çok geç :))
Çok seviyorum seni...

Berceste dedi ki...

Oyuncak araba yaristirma kursuna kadar uyanmadim, vay be ne kurslar varmis seklinde baktim iyi mi :D

yeliz dedi ki...

ben bi de seni çoook özlüyorum tuğçe:(

yeliz dedi ki...

haahha:))))haberimiz yokmuş di mi:))))