30 Aralık 2010 Perşembe

Dumur diyalog #3

Şerefsizim ağzının tadını biliyor.

Balık var yemekte. (Balık yiyebildik ya sonunda artık hemen her post anlatırım:) ) Arca yedi, “doydim” dedi. Neyse ısrar yok, boya hamur oyalanıyor mama sandalyesinde, biz de buz gibi beyaz şarabımızı açmışız, mezeler tamam, demleniyoruz İlkerle.

Ben balık kafası sevmem, hiçbir hayvanın kafasını sevmem. İlker bayılır, yok efendim balığın en lezzetli yeri kafasıymış, yok efendim balığın kafası ile bir 70 lik bitermiş, miş miş miş…

Arca’ya yanak kısmından verdi. Arca önce itiraz etti, sonra yedi, hmmm…

Sonra İlker beynini çıkardı merhumun, Arca’ya dedi ki “al babacım, beyin bu, çok lezzetli”

O doymiş düdük beyni götürdü. Sonra yine yanak verdi, “yanak babacım al”

Arca “ıh beyin!” buyurdu.

İlker döndü, başka bir parça alırmış gibi yaptı, aklı sıra Arca’yı kandıracak. “Al babacım beyin”

Arca yedi, ama “yemedi” : ) “ıhhh beyin!!” diye tutturdu.

Hadi bakalım anlat şimdi koca balıktaki beynin minicik olduğunu!

9 yorum:

zero dedi ki...

Benim balığımın beyninin adı da Arca olabilir mi? Ah ah siz İstanbul'da olacaktınız ki, ben o ağız tadı tatlı şeker fareyi neler yapardım biliyor musun:) neyse belki de iyi ki burda değilsiniz, yazık olabilirdi de çocukcağıza:)

Adsız dedi ki...

nöyyy baligin beyni mi?
ilker kardesss :)

ÇokBilmiş dedi ki...

Balığı bir yediniz ama pir yediniz arkadaşlar, beyni, yanağı, kuyruğu oh ohhh, ziyade olsun :) Ben Arca'ya kuyruk da tavsiye ederim. Kızartma balığın kuyruğuna bayılırım ben kıtır kıtır cips gibi olur. Bir de balığın ağzını yemeyi seven bir kayınbiraderim var :))) Ehehe, hoşgeldinaramıza Arcacımmm...

Fatma dedi ki...

Bizim eşler iyi anlaşır, bizimki de balık kafasıyla 70 lik biter diyenlerden. Afiyet bal şeker olsun:)

laleninbahcesi dedi ki...

ahhaaa babam gibi biri daha varmş demek,balık kafasına methiyeler düzen...ama balık beyni denemedim ddoğrusu...Afiyetler olsun hepinize
sevgimle

ruhdagı dedi ki...

Gurme valla :)
Dünya mutfaklarına açılmasına ramak kaldı benden söylemesi.

Benim oğlan balığın löp etini yesin kabulüm kaldı ki beyin yiyecek :) Bize çekerse pek mükün görünmüyor :(

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ağzının tadını ye-rim senin arca
doydim dedikten sonra yiyebilitene ayrıca biterim.

cenebaz dedi ki...

O balığın beynini yesin, ben de Arca'yı yiyicem, tutmayın beni:)))

ruhdagı dedi ki...

Yelizcim Arcama sana ve eşine mutlu yıllar dilerim. Sağlık huzur ve neşe getirsin inşallah :)

Sevgiler.