23 Temmuz 2010 Cuma

maaile hasta!!

long weekend* hayalleri suya mı düştü?
halbuki nazlılarla haftalar öncesinden plan yapmıştık, çeşmedeki yazlıklarına gidecektik, gerçi genel müdürün izin durumları yüzünden long weekend kuşa dönmüştü de şimdi tamamen iptali gündeme geldi.
çünkü...
nasıl oldu bilmiyoruz
3 gündür ilker + arca öksürük , bende boğaz ağrısı halsizlik.
geçen gün eve erken gidip uyudum.
arcanın öksürükleri aynı gece doruğa çıktı.
Doktor şurup verdi, sonra ayak tabanına vicks sürme konulu şehir efsanesi denendi.
Pek kar etmedi, nitekim geceyi kısmen ayakta geçirdik. 4 ile 7 arası uyuduğumuzu hatırlıyorum, 7 de arca suyuna uzanmaya çalışıyordu.
Gündüzleri şahane, gece inanılmaz bir ter ve öksürük!
Doktoru tekrar aradım, haftasonu birbirimize ulaşmak zor olur, getirin bi göreyim dedi. Gidiyoruz... Bakalım derdimiz neymiş?
doktor civanım
doktor doktor civanım
derdime bir çareeee


* : sıkça uyguladığım bir tatil şekli, duruma göre pzt ve cuma veya perşembe ve cuma izin alınaraktan 4 günlük kaçamak...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

yelizim, aman o vicksi ayak tabanina surmek olayini uygulamayin yaa,
vicksin bebekler uzerinde zararlari varmis. doktorumuz sakin haa demisti.
ben bal zencefil verdim doruga, iyi geldi baya oksuruge.
cok gecmis olsun kuzuya.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

anaa yelizcim ben şimdi gördüm yazını. çeşmede sanıyordum sizi. geçmiş olsun. habersiz bırakmayın

Adsız dedi ki...

oyy, maaile opuyoruz, gecmis olsun diyoruz o zaman. Cok gecmis olsun!

yeliz dedi ki...

ilker de senle aynı kafada:) ama görsen kirazım öyle çok işe yaradı diyen var ki denedik ama pek işe yaramadı:)

yeliz dedi ki...

ah hülyam ciğerim, çeşme hayal oldu belki tunaya geliriz derken acayip bulaşıcı olduğunu öğrenince kıçımızı kırdık oturduk:)

yeliz dedi ki...

evrencim siz de öpüldünüz:)