2 Nisan 2010 Cuma

HAİN PİPİ!!

Arca ile oturak maceralarımız düşe kalka gidiyor.

Bu sabah aylardır ilk defa Arca deliksiz 6 buçuğa kadar uyudu. Gecenin bi vakti kalkmaya öyle alışmışım ki saate inanmadım, telefonlara da baktım. Kıçımı kaşıyor, tütütü maşallah diyorum.

Biraz da bizim yatakta kestirdi. Sonra kalktık. Banyonun önünden geçiyoruz, uyanınca otursun, yaparsa yapar sözleri aklıma geldi. Hadi hop oturduk, bez kuru, şşşşr anında. Ama salak anne pipinin aşağıya bakıp bakmadığına bakmayı unutmuş. Hain pipi bütün banyoyu, anneyi, annenin iş kıyafetlerini, Arcanın üstündekileri çiş yaptı.

Diyorum ki tuvalet eğitimini önce bana mı vermek lazım?
ve... şu salakanne.com adresini almışlar mıdır acep? bi el atsam fena olmaz!

8 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

:)
Bu tür kazalar anneliğin şanındandır Yelizim.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

yenidoğan zamanlarını özlemişsindir belki:) salakannne.com'u ben alcam alcam. herkes itiraflarını yazacak

yeliz dedi ki...

arca da bakıyor, çiş nasıl çıkıyor diye. bu velet benim salaklığımdan vazgeçecek bu işten ona yanarım.
potansiyeli öldürmede üstüme yok kuzucum:)

valla doğru hülya, zaten bezini açar açmaz fışkırtmaya başladığında oturağa oturtayım bari, halı yerine lazımlığa yapsın dediydim, ama tabii lazımlığı tutturmak lazım:)
hah hülya yap sen şu işi. annelerin dünyası gibi bir paltform oluştur, ilk üyen benim, imzamı atarım bacım:)

laleninbahcesi dedi ki...

her erkek çocuk annesi bunu tadacaktır hehehehe

Adsız dedi ki...

hahaha Yelizim yaa

Unknown dedi ki...

Aferin Arca, aferin annesi:)
Olsun otursun da oturağa, varsın tutturamasın...
Ya sabah sabah süper olmuştur valla. Şimdi sinir bozar ama yıllar sonra okur eğlenirsiniz beraber...Hatta müstakbel geline okutmakla tehdit eder, birkaç istek bile yaptırabilirsin ilerde Arca'ya Yeliz'cim.
Hain anne dağlar kızı:)

Seren dedi ki...

Yelizcim bizde de oldu fıskiye durumları ,sen adresi al biz de yazarız misafir anne olaraktan :)

ruhdagı dedi ki...

Çok güldüm sabah sabah :)
Hain pipi ha!

Ay çok komikti ya. Sabah sabah dumur olmuşsundur. Ben Arca'nın yüz ifadesini merak ettim :)