5 Nisan 2010 Pazartesi

Haftasonu

Arca cuma akşam yattıktan kısa süre sonra kustu!! hem de ne kusmak. Temizledik, giydirdik, misler gibi uyumaya devam. Gece takip saat başı, hiç uyumadım desem yeridir. Başka da bir sorun olmadı. Akşamdan kalma ya, sabah 2 saat uyudu. Geç bile kaldık!! Alsancağa, Tubaya. Canım cicim Tuba 23 nisanda evleniyor, İzmirde hem de:) Gelinlik son prova için geldiler, biz de Arcayla öğlene doğru gideceğiz, plan bu. Arca sabah uykusundayken bu defa ben kustum. Ya üşüttük ya da süt!! Bence süt. 1 gibi Alsancaktaydık. Tuba nefis oldu. İnsanda 1,80 e yakın boy olunca ne giyse yakışıyor :!!! (ya insan herşey olabiliyor da bi uzun olamıyor, hayatta bi ona yanarım!!) Arca pastaya ve bilimum terzi malzemelerine dadanınca bize yol göründü. Ne de olsa mühüm gün, saçtı makyajdı önemli kararlar alınacak, cücenin ilgi odağı olmasının anlamı yok:) Kaçtık. Allahım nasıl güzel bi hava... Bir ağaç gölgesinde enginar yedi düdük ama bi kısmını bıraktı. Hayret hiç yapmaz. 2 çatal pastaya yordum. Sonra temiz hava puset, hop uykuya daldı. Gazetemi aldım, en merkeze konuşlandım, ufak bi sandviç, Arca uykudayken nerdeyse 1 saat keyif yaptım. Kalabalıkta yalnızlık iyi geldi. Uyanmasına yakın eve yollandık. Arabada da biraz kestirdi. Evde kudurdu. Ama ben bi fena oldum, öyle böyle değil! Arca oynuyor, anne kıvrıldı uyudu uyuyacak, saç diplerime kadar sızlıyorum. İlkeri aradım, hemen gel ben fenayım diye. Bi ara Arcaya patatesli kıyma yemeği yaptığımı hatırlıyorum. Sonra İlker gelince kıvrıldım, Arcanın yemek saati kalkarım niyetine ama bi kalktım herşey bitmiş. Arca pek yememiş yine. Ömrü hayatındaki belki ikinci iştahsızlık sendromu. Annenin bünyesi alışkın değil yemeyen çocuğa ufaktan telaş yaptı. Yatmadan muz yedi tutsun diye, bak muza hayır yok. Adam yemek seçer oldu yav!! Ben fenayım hala, halbuki akşam program yapmıştık Zeyneplere gidip kaynatacaktık. Arcayı uyuttuktan sonra tumba yatak. Arca sık sık uyandı. Diş olduğuna kanaat getirdik, zira jel sürünce uyanma araları uzuyor ancak jel de uzun süre etki etmiyor. Pazarın bütün planları benim hastalığıma kurban gitti. Halbuki törenlerle baharı getirmiştik.
Baharın geldiği nasıl anlaşılır?
1. Mimozalar açar.
2. Annemler yazlığa daha sık gider ve daha uzun kalır olur. Dolayısı ile Yener pansiyon sezona hazırlanır, torunlar heyecanla beklenir.
3. Hırka ile dışarı çıkılmaya başlanır, terlenir, yel alınır sonuçta üşütülür. Geçiş mevsimi kırıklığı yaşanır.
4. Ama herşey bi tarafa babam yün atleti ile vedalaşır. Evet her bahar babam yün atletini çıkardığını haber verdiği an havaya, toprağa suya cemre düşmüş demektir. Sadece T-shirt ile gezmeye başlaması için 19 Mayıs törenleri beklenir.

Güzel pazarı evde geçirdik. Arcayı çıkaramadığıma üzüldüm ama haftayı kurtardım. Arca çok keyifsizdi. Azılar azılı çıktı, gündüz bile jel sürmek zorunda kaldık. Gece ise ibufen içirmeye karar verdim. İyi de oldu. İlk uyandığında ibufen içince sabaha kadar uyudu.
Haftasonunu şimdiden iple çekiyorum:)

7 yorum:

gunebakan dedi ki...

yelizcim babanın yün atletle veda olayına çok güldüm. demek cemre o sizin evde:)))
hafta sonu yakaköye gittik biz kahvaltıya, köyüm bahçeye. aman nasıl güzeldi.
büyük kız, çiçek topladı, ufaklık da pusetinde kütük gibi uyudu. her zaman burun kıvırdığı kahvaltı karşımını da açık havanın etkisiyle götürdü. sen arcanın iştahsızlığına alışık değilsin, ben de bizimkinin iştahlı oluşuna.

yeliz dedi ki...

ne iyi yapmışsınız. pazar çıkmadık da tek tesellim havaların daha yeni güzelleşmesi, artık başka pazara:) minik belkim o bulamacı ağzının tadını bozuyor diye yemiyordur? Arcaya en başından ayrı ayrı veriyoruz kahvaltıyı götürüyor:)

Anne Duru dedi ki...

Bizimkiler de yazlık sezonunu acıyor bu ay sonu belki bu yaz tanisir ozderede derin ve arca:)

laleninbahcesi dedi ki...

Aslanın Arca ile mönümüz aynıymış, bizde kıymalı patetes yedik:))) biz de pazarı ev de geçirdik üstelik.

Ve bizim de evin babası bahar kırgınlığından muzdarip. Tüm sıkıntılar bunlar olsun...
Dişleri çabucak çıksın eski iştahına kavuşsun...

yeliz dedi ki...

inşallah anne duru:)
çok seviniriz. biz hemen her haftasonu ordayız:)

kaçırdık güzel havayı sevgili lale, siz haftaiçi telafisini yapınız bizim yerimize de:)

Adsız dedi ki...

arca sut icmeye basladi ve sansina bozuk sut mu denk geldi yani?
operiz

yeliz dedi ki...

puhaaa aynen öyle kirazım, bahtsız bedevi oğlum benim:(