23 Şubat 2010 Salı

MİM - evin en sevdiğim köşesi

Sevgili k.i.s.d. çok güzel bir mim göndermiş, teşekkür ediyoruz efem.

Ben de kendisinden kıskandım, iki köşe yazacağım.
Öncelikle belirteyim ilk kareleri çekmeden önce epey düzenleme yaptım, zira spontane bir çekim çok fena gözükecekti. Burası asla toplu olmuyor da, ancak Arcayı uyuttuktan sonra çekebildim:)

Bu kırmızı kanepe en sevdiğim köşe!! Evlenirken -2002 senesi- köşe kanepeler pek modaydı, biz de çok istedik ama bulamadık, sonra İlker kendi çizip projelendirdi, özel yaptırdık. Tebii ki kırmızı olacaktı:) Dedemden kalma el halısına uymalıydı değil mi ama:) İstanbulda yaşarken hiç salonda oturmazdık, hep arka odada bu kanepede!! Bakırköydeki evimiz 1. kat, bahçeli, badem ağaçlarının dallarının içeri girdiği kocaman camları vardı, ılık ılık güneş dolardı o arka odaya... (özleşmişim, o evi çok severdim) Yatılı misafir mi geldi, hop yatak hazır. Pufları çekilince 3 kişilik kocaman yatak oluyor. Bazı günler hiç yatağa bile gitmez burda uyurduk biz de. Sonra İlkerin DVD leri pek meşhurdur, sigarayı ilk bıraktığımızda tasarruf ettiğimiz paraları -sinema hastasıyız ya - DVD'ye yatırmaya karar vermiştik, İlker sonra hem sigaraya hem DVD'ye yatırmayı tercih etti:)) ve sanırım şimdi 1000 kadar orijinal DVDsi var. Arca'dan önce deli gibi izliyorduk, tabii şimdi fazla izleyemiyoruz. Ama güzel bir kolleksiyon oldu. Diğer tarafa yeni bir raf yaptırdık, güya benim kitaplar için ama ben kitaplarımı sağa sola vermeye bayıldığımdan pek raflarda kalmıyor. Son aldıklarım ve henüz okuyamadıklarımı dizdim bu rafa, okunmuşların yanında kendilerini ezik hissetmesinler diye... Bu odayı, bu köşeyi asıl özel yapan artık Arcanın oyun köşesi olması. Yere eski bir yorgan serdik, birkaç da yastık. Kırmızı kanepenin etrafını sıralıyor, pıtır pıtır ordan oraya emekliyor, vaktimizin hala çoğu bu odada geçiyor.
Müzik?? Bu köşenin müziği, saatlerce DVD izlediğimiz kaygısız günlerin hatırına
olsa olsa bir soundtrack olur. "When Harry met Sally"nin New York sonbaharını fon alan müzikleri...




Diğer köşe ise Arcanın odasındaki koltuk. Bu koltuğu çok aradık, koca göbeğimle az koltuğa oturup kalkmadım en rahatınıbulasıya kadar:) Sonunda bunda karar kıldık. Arca doğmadan önce İlkerle sırayla buraya oturur Arcanın hayalini kurardık. Sonra Arca doğdu, burada emdi, bu koltukta uykuya hazırlandı, bu koltukta benim ya da babasının koynunda uykulara daldı. İlkerin Jacob koltuğu:) Emzirme işi bitince bu koltuğu salona taşır, bu köşeyi Arcanın oyun alanı yaparız diyordum ama hala gece uyanmalarında kullanıyoruz, kıyamıyorum bozmaya.
Bu köşenin müziği ise: dandini dandini dastana danalar girmiş bostanaaaa....

Arcanın odası ve diğer koltuk fotosu için bir tık!

Son olarak da 3 kişiyi mimliyoruz- aklıma ilk gelenleri mimleyip kaçacağım dostlar: Özlem, kiraz, tekir

9 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

ne guzel mimmis bu...

ben Arca'nin dogumgununu kutlamak icin ugramistim..... Dogum gunun kutlu olsun Arca.

Asortik Krep dedi ki...

Herşey çok güzel güle güle kullansın ama ben halıyı da çok sevdim :)

k.i.s.d. dedi ki...

Bu mimi başlatan Hilal'e teşekkürler. Çok güzel yazılar çıkıyor sayesinde. Kırmızı koltuğunuz harika! Güzel günler geçirin...

Çok öptüm yine.

anneyazar dedi ki...

Aman allahım DVD koleksiyonuna bak! :)) Ben tahmin etmiştim sıradan bir izleyici o filmi bilemezdi :)

Anne Duru dedi ki...

Merhaba
derin Arca'ya sağlıklı nice yaslar diliyor
belki bu yaz ozdere de oynarız diyor:)
sevgiler,

yeliz dedi ki...

teşekkürler doğumgünü 24 şubat ama olsun, biz zaten günler öncesinden başladık kutlamaya:)

evet kisd ciğim mim çok hoş olmuş teşekkürler hilale

ah asortik krep ben de seviyorum o halıyı, çok önemli bişey değil ama ilk çeyizlerimdendi ondan galiba:)

evet anne yazar film manyağı bir ilker var bizim evde, evlere şenlik:)

saricizmeli dedi ki...

kırmızı halı değil o yağcıbedir:))

3 kişi miydi kural? ben oldukça bozmuşum:))

ruhdagı dedi ki...

Arcam benim yarın yazacak vaktim olmayabilir diye şimdiden girizgah yapmak istedim. Tatlılığınla beni baştan çıkardın hep :) dilerim her senen birbirinden keyifli geçer. Yüzünden o tatlı gülümsemen hiç eksik olmaz. İyiki doğdun, iyiki annenin bloğu varda seni gördük. Öperim tatlı yanaklarından, sevimli gıdından.
Doğum günün kutlu olsun. Dilerim askere gitmeden seni görmek kısmet olur :P

Ruhdagı teyzen :)

Seren dedi ki...

Yeliz'cimmm öncelikle Arca 'ya mutlu sağlıklı kocamannn bir ömür diliyorum,sonra da eviniz ne kadar sıcak,ne kadar güzel bir elektiriği var:)