8 Şubat 2010 Pazartesi

Almost 1.. Terrible 2.. Horrible 3 ... Fucking 4!

Arayanlara soranlara, yazanlara herkeslere teşekkürler.

Kuyruğu doğrulttuk, antibiyotiğin son dozunu da bu akşam aldık. Artık bundan sonra böyle dert gelmesin, dermansız dertler uzak dursun diyoruz.

Anneci tavırlar devam ama en azından huysuzluklarımız kalmadı. Fabrika ayarlarına dönsün dualarım gerçek mi oluyor? Hastalık psikolojisini üzerimizden atmaya çalışıyoruz. Geçende işten çocuklu arkadaşlarla sohbet sırasında, dedim ki "terrible 2" var da bence "almost 1" diye bir sendrom da tanımlanmalı!! Yürümenin arifesinde bir gerginlik bir sıkıntı, sonra annecilik, sonra kucak talebi, oyuncaklara ufaktan ilgisizlik... Yok bunların bir tanımı olmalı.
2 yaşında çocuğu olan arkadaş, yok dedi hiç bir şey "terrible 2" kadar kötü olamaz. Hmm dedim 2 dediğin 1 yıl, elbet geçecek, böyle telkin etmek gerek kendini, cool olmak lazım. 3 yaşını yeni geçmiş çocuğu olan yok dedi, bunun bir de "horrible 3" si var. Hadi len , yok artık bir de "fucking 4" !! olsun. Geçmeyecek, her dönem yeni zorluklar ve yeni güzelliklerle bizi karşılayacak. Şimdi Arcanın henüz yatar pozisyonda konuşlandığı pozlarına bakıp "ya ne tatlıydı" diye iç geçirip o günleri özlüyorum ama dön deseler o günlere, dönmem, herşey zamanında güzel.

Bugün aylar sonra Deniz aradı. Canım o benim, Zeynep ben deniz kutsal üçlü, liseden beri kopmadık. Ama Denizle zor görüşüyoruz. Hava güzelmiş Bostanlıda, sahile inmiş, yaşlılarla çocukları seyretmiş, benim için bir bira açmış, keyiflenmiş. Ne güzel:) Yeniden aşık olmuş, yıllar önceki lisedeki aşkına, pat diye Kordonda karşılaşmalarının ve herşeye yeniden başlamalarının üzerinden sadece birkaç ay geçmiş. Zeynepin hamile olduğunu benden öğrendi, çıldırdık. Erkek olacağına bir de Deniz şaşırdı. Kız anneliğini ne de çok yakıştırmışız meğer:) En yakın zamanda görüşmeliyiz.

Eve geldim, yeni bir yaşgünü hediyesi gelmiş, özgürüm tekrar teşekkürler!! Bunlar güzel sürprizler, hayatı güzelleştiren dokunuşlar.
İşte bu da hediyemiz

Akşam Nazlılar uğradı, illa ki halılardaki mikropları yok edecekler, rainbow mu ne, öyle bi alet getirmişler gecenin onunda bizim halıyı süpürdüler, ayda bir gelir temizlerim ben evi dedi. Alem kız, kendi evinde hergün yardımcısı var, bize temizliğe gelecek:) Göğüsündeki kist - belki 5. defadır oluşan - iyi çıkmış. Bir güzel haber daha:)

İlker sigarayı bıraktı. Yarım paketi sakladım, yerini yazmam, okur :) umarım bu defa başarır, zira 5 yıl önce birlikte bıraktığımızdan beri ben hiç içmedim ama o birkaç bırakma teşebbüsünde bulunup başarısızlıkla sonuçlandırmıştı!!

Uyyy yatmak lazım, gece kaç olmuş!! Güzel bir gündü, bitmesin istedim ama bitti:(

10 yorum:

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

CAnım benin ,Arca'nın daha iyi olduğuna sevindim.Isırmayı unutma o butlardan :)))) Öpüyorum ikinizi de ! İyi geceler.

Pratik Anne dedi ki...

Hahhahha,

Valla bizde 2 gayet guzel gecti. 3 annoying di, ama 4.5 itibari ile fucking disasterous a terfi ettik.
O yuzden yazinizdaki basligi gorunce gulmekten kendimi alamadim. Ben aslinda kendimi 2 guzel gecti bundan sonrasi da boyle gecer diye alistirmistim. ondan biraz koyuyor olsa gerek. Yine de siz de kendinizi sartlamayin derim.

Tekir dedi ki...

ah Yelizcim, ben okuyamamıştım, şimdi gördüm çok üzüldüm, çok çok geçmiş olsun.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

fırsat bulup bizim evdeki toplaşmamızı yazabilseydim "arca terrible 1 olmuş" yazacaktım. almost one da güzel ifadeymiş.

k.i.s.d. dedi ki...

Başlık beni de benden almıştı:) almost 1a 3 ay kala isyanlarda olmamla alakası var mı bilemiyorum.
Geçmiş çok şükür, hastalıklar uzak durur umarım bundan sonra. Pek zor.

İlker umarım bırakır sigarayı. Benim eşim 5 yıldır benden gizli içiyor. Bilmediğimi sanıyordu geçen gün artık dedim yalan söylemene gerek yok. Çok stresli bi işin var iç bana ne. Sen ölürsen ben de lise aşkıma geri dönerim.

Walla hala içiyor bi değişiklik olmadı. :)

Allah kolaylık versin :)

gülcan dedi ki...

çok tatlı arca maşallah 41 kere
bende ilerde olcak oğlumun :) adını arca koycaktım kimseye de söylemedim duyan olursa koyarlar diye bi arkadaş koymuş bile püüüf bozuldum biraz :)

kuzunun annesi dedi ki...

Onları hem terrible hem horrible halleriyle seviyoruz ve sevmeyede devam edecegiz sanırım.

yeliz dedi ki...

züzeciim, ısırdım bile:)

pratik annecim, haklısın şartlamamak lazım sonra hayal kırıklığı oluyor:)

öyle di mi ya hülya?? gerçekten arca başka bi çocuk oldu, resmen çocuk oldu!! gıcık oluyorum!

kisd ciiim
İlker benim lise aşkım ben ne yapacağım!! dün içti bi tane:)

gülcan, boşver hala çok az arca var, bizimkiler büyüyünce artar:)

kuzucuum aklımdasın, durumlar nasıl, su basmaları;?

Ozguranne dedi ki...

Ehii çok yakışmış yakışıklımaaa.....:)
Ama yürüyünce pırrr diye geçiyor huysuzluk. Melek ve cin bebek geliyor. Bir yaş ciddi dönüm noktası oldu bizde. Ela başka bi çocuk. Her gün bloga girip kızım bugün de şöyle akıllı bir hareket yaptı yazmamak için kendimle mücadele halindeyim... Küçük insan.

Ne güzel şey büyümek!

Sadece anne.. dedi ki...

Yeliz "Fucking 4" süpermiş:)) Literatüre girer, patentini al acilen..