31 Ocak 2010 Pazar

Cumartesi

Cumartesi sabahtan erkenden kalktık Arcayla kahvaltıdan sonra birlikte güzel bir sabah uykusu çekmişiz. Yoğurtları lüplettikten sonra atladık, Tunanın Hülyasında aldık soluğu. Kuzular da geldi. Gırgır şamata, Giritli gelin Hülyanın nefis mamaları, tadı damağımızda... Küçüğünden yaşgünü yaptık kuzuya, ikinci baskı. İlk yaşgünü hediyemizi aldık Nil ve Özlemden, teşekkürler... Canlı bağlantı kurduk.
Artık bebeler birbirleriyle daha ilgili hatta biraz fazla:) Bir ara Ela ile Arca birbirine girdi, Tunanın arabası kıymete bindi. Uykular şaştı, keyifler gıcır.
Tuna azı acılarına rağmen metanetliydi. Ela harika yürüyor. Gerçekten harika...



Geçen buluşmamızda Arca emekleyemiyordu, bunları görünce emeklemeye başlamıştı, bu buluşmadan yürüme bekliyorum, hadi Arca göreyim seni:)
Akşam trafiği fenaydı, Bucanın trafiğini unutmuşum. Ama Hayatla arabada lafladık iyi oldu. Ela bütün gün uyumadan nasıl dayandı hayret.
Akşam Arcanın neşesi yerindeydi. Bu aralar favori şarkımız Arkadaşım eşşek!! Arcayı yatağa koyuyor, şarkıyı söylüyoruz, Arca da dans ediyor. Barış Manço sağolsun ne güzel şarkılar yapmış, söyledik coştuk, neşemizin kokusunu alan İlknur Meltemi de kaptı geldi, Arca önce yabancıladı sonra çok sevdi Meltemi. Bi güzel uyudu, yorgunluğun üstüne...

7 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Bence Arcişde Eloş gibi yaşını yürüyerek karşılayacak .
Japonlarda şööle der :
Ganbare ganbare :))( Ha gayret olayı )
Bakalım bakalım , merakla bekliyoruz bizde
Muck

ruhdagı dedi ki...

Son fotoğraf var ya, beni krize soktu :)

Neresini öpsem diye hayal kurmaktan helak oldum. Burnu ayrı, çenesi ayrı, hele yanaklar. Her birinden itinayla öpülür, bolca sevilir. Sanal olsa bile iyi geliyor :)

Oz dedi ki...

Canım biz tesekkur ederiz:) İyi ki varsınız:)

Seren dedi ki...

yaaa o arabadan bizde de var ama benim evdeki Japon yüzüne bile bakmıyor,ayrıca Japonlar bu konuda nasıl der bilmiyorum ama poposunu kaldırıp yürümüyor daha :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

tahmin edersin ki siz gittikten sonra bizimki arabanın yüzüne bakmadı

Ozguranne dedi ki...

Çok tatlısın sen. Ne güzel poz öyle...

Şu buluşmalarınıza pek özeniyorum.

anneyazar dedi ki...

Şu birbirine bakrak ilerleme katetme meselesinin doğruluğuna ben de eminim. Bu arada yeni blog hizmete girmiştir kime davetiye gönderdim kime göndermedim bilemediğimden bu şekilde haber vereyim dedim:)