3 Ekim 2009 Cumartesi

bunu yazmam lazım

dün akşam balık yaptık, Arca tattı çipurayı sevdi gibi ama biraz sulandırıp parçalayayım istedim. Arca mama sandalyesinde, İlker balık ayıklıyor bizim için, ben kasenin içindeki balığı blender ile bızlatıyorum. Önce blender bıııız diyor, sonra durup kıvama bakarken bu defa Arca bıız diyor. Koptuk gülmekten:) en az 7-8 defa tekrarlandı, hani tesadüf mü diye, yok diil... yemekten sonra İlker yine blenderı bızlattı arkasından Arca... taklitlere başladık hadi bakalım:)))

6 yorum:

Unknown dedi ki...

canım büyüdü de bıızzlıyor::))

Oya Kayacan dedi ki...

Benim de bunu yazmam lazım. Hani bıızzzzt benim lafım ya..., Arda'cık sanki Annoya demiş gibime geldi ;) Sevgiyle

kuzunun annesi dedi ki...

Ehehehe:)
Haftaya gelebilirsem bende bızlatcam onu :)) Gelmenin yollarını arıyorummmm

laleninbahcesi dedi ki...

inanmassın ben de yazıyı okuyunca Oya'yı hatırladım. O da herşeyi bıızzztlar ya. Sevgiler Arca'ya

Ozguranne dedi ki...

süper:)

yeliz dedi ki...

esracım doğru valla, böyle böyle büyüdüğünü anlıyoruz

oyacım bilmiyordum, ama çok güldüm, senin gibi nefis bir aşçı olur belkim:)

kuzucum inşallah diyorum

sevgili lale, teşekkürler

Özgürüm , bence de :)