26 Ekim 2009 Pazartesi

bunu saymıyoruz, 2 hafta sonrasını ayarlıyoruz


Cuma akşamı Nazlılardaydık, cumartesiye boyacı ayarlamışlar, boya kokusundan etkilenmemek için cumartesi sizde ikamet edebilir miyiz dediler... ne demek başımızla. ancak benim 5 eylülden beri ertelenen blog buluşmam var, mutlaka gitmem lazım. Sen de gel dedim nasıl olsa cansuyu da blog alemi az çok tanıyor. Olur..
Sabah 8 de bizdelerdi. Bi güzel kahvaltı, sohbet derken Cansu ateşlendi, aşıdan muhtemelen, Nazlılar gelmemeye karar verdi, o arada öğlen hiç uyumayan Arca cücesinin uyuyacağı tuttu. Nazlıları evde bıraktık ama biz ancak 3 te katılabildik. Mekan güzel, dostlar güzel, bebişler şahane. Artık Tunaya bebek demeye dilim varmıyor. Koşan oynayan kocaman bir çocuk!! Hastasıyım o kaşların:) Ela tam da resimlerdeki gibi, nefis bir bebek... Evet sarışınlık hemen göze çarpıyor...ama ortayaşlarında 2 bayanın Elayı erkek sanması ve hatta ısrar etmesi hakketten gıcıktı. Kibar ama itici gülümsememle kışkışlamaya çalıştım ama hanımlara pek sökmedi:) Kuzu Elanın annesi, hani o ne zamandır tanıyormuşum hissiyatını verenlerden. Tunanın cıvıl cıvıllığı, Elanın sakinliği ve tatlılığına tezat Arca tam bir suratsızdı. Tam artık gideceğiz, gülümseyesi tuttu. Ya biz İlkerle güleryüzlü tipleriz bu velet kime çekmiş bilmiyorum. Bir de durmak bilmedi, herşeye saldırdı. Allahtan Hülya nefis bir kek getirmiş de az bişey yedirdik de sakinleşti. Bu arada Arca'dan ciddi şikayetçiyim, içim döktüm rahatladım:)

Evde bi dolu insan bırakıp geldiğim için çok kalamadım, sonra dışarda zor olduğuna ve 2 hafta sonra Elalara gitmeye karar verdik.

Not: kuzuuu & hulyaaa, bende hiç foto yokmuş, ancak bunları çekmişim sizin gibi güzel güzel mail atamadım, buraya ekleyiverdim.

7 yorum:

İlkay Baskan dedi ki...

annesi lutfen boyle seyler soyleme arca hakkinda,
bizim evde bi Arca fan club var, ciddiyim, bayiliyoruz Yas da ben de...
O gun canı biseye sıkılmıstır minigin, yoksa gayet guleryuzlu valla diger fotolarinda.
Operim onu

kuzunun annesi dedi ki...

Alttaki fotodan bende de var, biri şaşkın ördek digeri küçük emrah boynu bükükler pozisyonunda, komikler bunlar yaaa:))
Hakkaten neydi o kadınlar , bide ikizmi bunlar dediler ya birara , allahım, alemler gercekten .
Yazısı draftta,yarın bir kolajla ekleyecegim bende . Diğer fotoları attım gmaile bu arada.
xoxo

Yesim dedi ki...

Yelizcim valla kiskaniyorum sizin bu bulusmalarinizi, ne iyi etmissiniz de gorusmussunuz, Arca'cim da cok buyumus masallah ona....

Ozguranne dedi ki...

sizi gidi guzeller sizi:)))

enne dedi ki...

Arca'yı seviyoruz, anneyi kınıyoruz. İmza:çarşı

yeliz dedi ki...

kirazım o fotolar var ya o fotolar ciddi emek harcanıyor veleti güldürmek için:))

kuzucum hakketten ya ikiz mi dedi !! yuh göz var nizam var:)

canım yeşimcim keşke seninle de görüşebilsek ne şahane olur.

özgürüm :))

enneciim, buna yüz vermemek lazım şımarıyor:)

Ömer Tuna dedi ki...

Muayeneden erken çıktık belki birinizi görürüz diye geldim ama 2:30 oldu kimse yok Tunamında uykusu gelince döndük artık. Arca ve bebişler çok tatlı ama buluşsakta oturamıyacaktık galiba bana yer yüzü mü var?