9 Eylül 2009 Çarşamba

NE İŞ??? DİŞ???

kuzuyu okuyorum, özgürün elayı... hepsinde bir gece uyanmaları, allah hayıra çıkarsın yani diyorum. Hani bu uyanmaların sebebi annelerin çalışmaya başlaması ise, Arcada böyle belirtiler yok diye sevinmeli mi? ama arca kuzudan da eladan da küçük daha belki anlamıyordur diyorum bir yandan, hem her bebek farklı. belki yarım günlük süreç alışmasını sağlamıştır. Derken dün gece 3-4-5-5 buçuk-6 şeklinde uyandık! Buyrun burdan yakın. Aynı belirtiler ... cin gibi uyanmalar... yatakta oyun istemeler... uykuya dalıp 1 saat sonra tekrar uyanmalar... Dün diğerlerinden farklı bir rutini de olmadı. Anlaşılır gibi değil. Neye yormalı? Yakındır çıkar kokusu. 2 dişten başka çıkanımız olmadı, o 2 tanesi numunelik duruyor:) Belki diş... belki iş... ama anne bitap o ayrı... bakalım bugün nasıl geçecek?

8 yorum:

anneCan dedi ki...

Bu blog bebelerine bir haller oldu.Aras'ta dün gece 11:30-1:30-3:30-4.30-5.10-6.00-6.30 olarak 7 defa kalmak suretiyle annesinin işte uyurgezer dolaşmasına sebep oldu.
Ne oluyor ama yaaaa....

Ozguranne dedi ki...

Kendi aralarında konuşup anlaşıyorlar... kesin!

saricizmeli dedi ki...

a-aaa, umut egede de aynı haller. uyku düzeni düzgün bir çocuktur keza kendisi. bir iki ay önce de böyle bir kaç gece uyanmıştı, ama hadi oynayalım diye. şimdi bir vızıldama, sürekli emmek isteme. ben de dişe yoruyorum ama, annem işte sendromu da aklımda.

kuzunun annesi dedi ki...

Bizim blog bebeleri birleşmiş heralde , haberimiz yok

gunebakan dedi ki...

beni düşünüp moral bulun. daha 35 gunluk bir kuzucuk annesini...
benim büyük kuzum da 8-9 aylarda 1.5 ay kadar süren bir gece terörü dönemi yaşamıştık. her gece saat başı neredeyse uyanıyordu. ne diş çıktı ne bişey. ayrılık kaygısıygı belki. eşimle geceyi 2ye bölüp vardiya yapmıştık. 12-3, 3-6 şeklinde. sonra geçti, ilk dişini de 12. ayda çıkardı cadıcığım...
umarım sizinkiler 1-2 geceliktir.
çalışırken çok zor oluyror gece uyanmaları, bilirim...

a.y. dedi ki...

Valla ben işe başlamadım. Benimki de sık uyanıyor.Ben de dişe yoruyorum ama hadi hayırlısı.

Damla dedi ki...

Eğer kısmet olur da bir tane (ya da iki) daha doğurursam, hiçbir şeyi hiçbir şeye yormayacağım. Şimdi size desem ki geçer, bir şey ifade etmeyecek. Allah yardımcınız olsun diyebileceğim sadece.

yeliz dedi ki...

yenianne, okudum postunu düzelmiş sanki?

özgürüm, çizmeli, kuzum aynı kaderin cilvesi bizlere bu!!

günebakanım sen okuma bu şımarıklıkları:)

inşallah diştir de huy değildir anne yazar inşallah çıkar da biter

damlacım geçecek ama delip de geçiyor işte:)