11 Eylül 2009 Cuma

Hoşgelmiş

Dün akşam komşu kızı Cansuya indik. Cansu bütün gün uyumamıştı, gözler şiş, bi türlü de uyumuyor, ama öyle tatlı ki. Saçlar nerdeyse omuzlarına kadar uzamış, Arca önce saçlara saldırdı, cansu cadı tabii bir kaşı havaya kaldırdı, bizimki tırstı, hemen cansunun annesinin boynuna sarıldı. Baktık baktık bunlar büyücek de oynayacaklar birlikte geyikleri çevirdik aramızda. Arcanın uykusu iyice çöreklenince eve döndük, yatağa koyar koymaz uyudu. Gece de bi defa filan uyandı, iyi gibiydik.
Ama bugün bütün gün keyifsizmiş, öyle az süt içmiş ki Ümit abla endişelenmiş bile. Bir oraya bir buraya atmış küçük bedenini, kendini koyacak yer bulamamış. Diş gelmiş üst sol, ön diş, kocaman, gelmiş, hoşgelmiş. Yağmur yüzünden geç gelebildim eve. Keyifsizdi ama yine de sarıldı, gülümsedi. Güzel güzel emdik, yoğurda ısrar etmedim, bıcıları yapıp uykuya yatalım dedim ama öyle yorgundu ki bi türlü uykuya geçemedi. Sonra aldım bizim yatağa, açtım pencereyi, yatakta pışpış yaparken sohbet ettik. Bir sağanak patladı, nasıl yağıyor, yağmurun sesi sohbetimize karıştı, gözleri hafiften aralanınca kaptım yatağa koydum, öylece uyudu.
Rahat etsin diye jel de sürdüm, umarım bu geceyi rahat geçirir. Bu bebeler böyle birer ikişer toplu diş patlatma eylemi yapmışlar da şimdi haberimiz oluyor:)

5 yorum:

a.y. dedi ki...

Yeliz'cim merhaba, şu yemek yemesi konusunda ben de sana benziyorum hani kaşık elinde koşacakgillerden:) Ama ısrar etmemek en faydalısıymış 1 haftadır ne kadar yerse okey metodunu uyguluyorum valla bir haftanın sonunda iki gündür ( ay dur tahtaya vurayım, zira bu blog bebelerinde toptan nazara uğrama huyu var) pekala yiyor tamam yine çok değil ama eskiye oranla iyi ve emmek istediği kadar da süt vermek çekinmemek lazımmış. Ben ondan da çekiniyordum o gerginliği de üzerimden atıp istediği kadar süt emzirince işler daha bi yoluna girdi gibi. Obeziteden de korkma anne sütü ile beslenen çocukların obez olma riski çok az onda ki muhtemel bebek yağlarıdır düzenli besledğin sürece büyüdükçe olması gerektiği kiloya iner eminim:) Bir de şu diş jeli meselesi benim dr. hiç bir faydasının olmadığını boşuna yükleme olduğunu düşünüyor bunu da yan bilgi olarak vereyim.
İyi uykular, tatlı rüyalar olsun Arca yakışıklısına:))

Ozguranne dedi ki...

Ay kolaycacık çıkarsınlar dişleri. Demek üst geldi, biz de bekliyoruz. Yanlar doluyor, üstler de gelsin hayırlısıyla:)

Unknown dedi ki...

BEBEKCİKLERİN BÜYÜMEYE BAŞLADIKLAR ZAMAN EN SANCILI DÖNEMİ DİŞ ÇIKMA ZAMANI, SANIRIM.İNŞALLA BU DÖNEMİ RAHAT GEÇİRİRSİNİZ...

Ömer Tuna dedi ki...

Sizinde bizim gibi patır patır dişler çıkıyor. Hiç üsteleme 1-2 hafta yemede düzensizlik oluyor alışırsın artık. Ayda bir döktürüyorlar incileri..

SERRA dedi ki...

Maşallah biz de tık yok yazmıştım abla 11 aylık çıkardı diye ona mı çekti ne?