27 Ağustos 2009 Perşembe

kısa kısa...

tam zamanlı çalışmada 3. günüm...
yavaştan alışmaya çalışıyoruz...
ilk gün beni kapıda görünce çıldırdı, gözlerim doldu, fena oldum, çılgınlar gibi koklaştık...
dün yarım günlük geçiş dönemine dua ettim, mümkün değil bir anda Arcasızlığa alışamazmışım, şimdi bile zor...
akşam babane, hala evde olunca bana çok çıldırmadı sanki...
vakit buldukça Anne İş'te kitabını okuyorum, ne garip yarım gün çalışırken hiç ihtiyaç duymamıştım
sık sık evi arıyorum, halbuki gözüm arkada değil sadece neler hissediyor anlamaya çalışıyorum, bir de yemeklerini yiyor mu?
yemek, ek gıda...
daninoların içinde hiç bir yapay katkı maddesi olmadığını gördüm, şimdilik veriyoruz, belki sonra Ümit ablanın yoğurtlarına geçeceğiz. Çilekliden haz etmedi halbuki çilekli Calpol şurubu itirazsız götürdüğünden sever sandık.
Kayısılıyı severek yiyor. O kadar anne sütünün üzerine yine iyi yiyor küçüğüm belki kendince biz sevinelim istiyor:) Üzümün ve şeftalinin suyundan tattırdık, bayıldı. Hatta dün akşam şeftali suyundan içtikten sonra ben kaseyi götürürken arkasından baktı, daha yok mu gibilerinden:)
yarın sebze çorbasına başlanacak...
böyle böyle böyle...

2 yorum:

cenebaz dedi ki...

Tam gün çalışman hayırlı olsun. Bilirim çok zordur evlattan ayrılmak:(( Şu hazır yoğurtlara gelince; bence evde yapıp meyve püresi ile kendiniz hazırlasanız daha iyi değil mi? Ne bileyim sonuçta diğerleri fabrikasyon şeyler ve o daha minicik. Çok mu karıştım? Kusura bakma:)

kuzunun annesi dedi ki...

Bencede Yelizcim , evde mayalamak cok kolay , yaparsın neleri halletmedinki , sizin hatunda yapar zaten :) Saga sola giderken daninoları yanına almak daha pratik , evdeyken evin avantajlarından yararlanıyoruz bizde ama dısarı giderkemn milupa meyve püreleri , sütas baby mix falan eslik ediyor bizede .