13 Temmuz 2009 Pazartesi

Pazar kahkahası

O nasıl sıcak haftasonuydu öyle.... Günlerdir dışarı çıkmayan Arcayı pazar sabahı sadece kahvaltılık almak için - 9 civarı - Göztepeye çıkardık. Temiz havaya ve pusetine hasretmiş meğer hemencecik uyudu. Sonra babanesi kahvaltıya geldi, yedi arcayı yedi. Geçen gün surat astığı İlknura götürdük öğlen. Pek seviştiler, Arcanın iyi sıhhatte olsunları belli ki gitmişti. Eve geldiğimizde sevilmekten öpülmekten pestili çıkmıştı , napalım oğlum sevgiyle büyüyeceksin, alış bunlara. Son günler hava çok sıcak olunca bir öğle saatlerinde duş aldırıyorum Arcaya, lavabonun altında suyla oynuyoruz, bir de akşam banyo yapıyor. İlknur dönüşü altını temizlerken attım lavabonun altına kendine gelir gibi oldu. Sonra bi süre cıbıl yatak sefası yaparken birden kahkaha attı, İlker salonda duydu, kaptı makineyi tekrar başladık gülmeye...
Ne güzel kameraya çekmiştik ama ben buraya yükleyemedim. Belli bir sürede veya boyutta mı olmalı videolar acaba?

hmm bugün bir pazartesi için güzeldi. Evet iş yoğundu ama eve geldiğimde Arca'nın ilk defa "gel gel" yapmayı öğrendiğini görüdm, koptum gülmekten. Tesadüf de değil hani hep yapıyor. Sol elini - solak olacak sanırım - gel gel deyince yukarıdan aşağıya sallıyor. Ah şu video yükleme işini becerebilirsem ekleyeceğim, tasvir olmuyor. Gece telsizimiz yine bozulunca bu defa servise vermeye karar verdik. İlkerin de işi erken bitmiş, hadi dedi birlikte gidelim. Agorada Tuniş için hediye baktık, Arcaya diş kaşıyıcı aldık, emme saatine daha vakit var deyip bir kahve bile içtik. Arca olmayınca el tutuşabildik, hhhhaaaahhh senelerdir elele gezeriz hiç böyle garipsememiştim. Arcadan başka konularda sohbet ettik, özlemişiz.
Telsiz yok ya önümüzdeki birkaç gece Arcanın odasında uyuyacağım, İlker dün 4 ten sonraki nöbeti devraldı ama uyuyamamış, duyamaz diye, ben yatacağım artık orada.
Bebişimin kokusuyla uyumak iyi gelecek...

9 yorum:

Tekir dedi ki...

Bak bir de gülmüyor diyordun, utandırdı Arca seni :)

Yapıncak Gürerk dedi ki...

İzmir'li anneye ve güzel oğluna selamlar. Video yüklemek blogspot'ta coook uzun zaman aliyor, bitti diyene kadar beklemek gerek. Merakla bekliyoruz videosunu.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Vallaha çok tatlı çıkmış yavrucuk ve pazar günkü sıcaklık mevzusuna gerçekten katılıyorum hem kapalı ama hemde yapış yapış bir hava vardı. video konusunda bende muzdaribim. Kısa videolar çabuk yükleniyor 1 dk altındakiler mesela.Bende genelde uzun çektiğimden yükleyemiyorum.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Vallaha çok tatlı çıkmış yavrucuk ve pazar günkü sıcaklık mevzusuna gerçekten katılıyorum hem kapalı ama hemde yapış yapış bir hava vardı. video konusunda bende muzdaribim. Kısa videolar çabuk yükleniyor 1 dk altındakiler mesela.Bende genelde uzun çektiğimden yükleyemiyorum.

kuzunun annesi dedi ki...

Evet limit vardı , 50 sn.yi gectimi yüklemiyo gibi geldi bana bir ara ugrasmıstım cünkü .
Arca süper cıkmıs , bayıldım

Unknown dedi ki...

Çok tatlı maşallah. Fotoğrafına bakarken duydum sanki kıkırdamalarını :) Gülümsetti beni. Şirinlik abidesi :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ilk kahkahasını kaydedebildiniz demek. ne mutlu size. büyüdükçe ağır abilik gidecek demek ki.
hediyeye gerek yoktu be güzelim. ilker'i arca'yı kap gel yeter..
neyse ki artık geleceğinizden eminim. bekliyorum.

k.i.s.d. dedi ki...

Maşallah kocaman olmuş Arca yahu:) Kahkahasını sevsinler onun.

Adsız dedi ki...

arca çok tatli çooook.
hamileyken kilo almıyor diye, balları muzları goturdugun bebek bu hale geldi maşallah kocaman Yelizcim...