1 Temmuz 2009 Çarşamba

mim mim mim

çok seviyorum bu mimleri, hem yazmayı hem okumayı, teşekkürler özgür...

Kullandığım parfüm; lacoste pink

Kullandığım Krem; clinique

En son okuduğum 3 kitap;

Masumiyet Müzesi (orhan pamuk)
Veda (ayşe kulin)
umut (ayşe kulin) böyle bi yazara taktım mı gidiyor işte

Son aldığım 3 ürün;

indirimden etek ve pantolon - duruya doğumgünü hediyesi

Seyrettiğim 3 dizi;

Mentalist, Criminal Minds, Private Practice

ben de ;
tunanın hülyasını
ruhdağını
tekiri mimliyorum

4 yorum:

Oz dedi ki...

Private practice mi? Ben de bir ara izliyordum ama sonra grey's daha agır bastı:)

Tekir dedi ki...

:))))
en kısa zamanda yazacağım. Şu sıcaklardan ve Ada'nın yeni huylarından vakit bulur bulmaz... Öperiz.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ay çok kötü oldu şimdi
parfüm kullanmıyorum,
uzun zamandır kitap vs okumadım
tv de izlemiyorum.
mothercareden ıvır zıvır aldım en son ama tam dökümünü yapmak namümkün.
ama clinique krem kullanıyorum ben de :))
haa bir de sadece lost izliyorum. o da topluca netten indirip tuna uyuduğunda dar vakitte.
şimdi ben mimi cevaplamış oldum di mi :))))))

Adsız dedi ki...

Excellent web site. Plenty of useful information here.
I'm sending it to several pals ans additionally sharing in delicious. And naturally, thanks to your sweat!

my web blog; best cellulite treatment