13 Eylül 2008 Cumartesi

Cinsiyet Meseleleri

biz düdükcanla birbirimize alışaduralım, herkeslerden bir cinsiyet tahminidir gidiyor. Doktor son randevuda birşeyler tahmin ediyorum ama sonraki görüşmemizde emin oluruz demişti. İlker annesiyle kardeşine "öğrendik ama size söylemeyiz" numarası yapınca 3 haftadır ağzımızdan laf almaya çalışıyorlar. Ama ne diyeceğimizi biz de bilmiyoruz ki!! İlknur İlkere bazı tuzak !! sorular sormuş, kız olduğundan emin. Bir tarafta ekşi elma seviyorum diğer tarafta adet öncesi sendromu misali çikolataları götürüyorum diye İlkerin annesi bir türlü tahmin edemiyor. Bizimki de hiç renk vermiyor, o ne yapsın!
Annem hiç hareket var mı diye çaktırmadan soruyor, erken hareketlenenler erkek oluyormuş galiba yada tam tersi? Annemin makas-bıçak testini yapmaması beni şok etti. Herkese yapar, ama en son Zühreninkini erkek tahmin edip Nil doğunca bu işlerden elini eteğini çekmiş. Şimdi rüyaya yatıyor:)
Kimisi bulantın yok mu, o zaman erkek, bende de olmamıştı diyor. Ofisteki arkadaş da benim gibi hamileliğinde tarhanaya bayılırmış, ben de seviyorum diye önce erkek dedi sonra yok senin vücudun yana doğru genişliyor, kesin kız olacak, tüh tüh kızlar anneyi çok deforme ediyor, yandın valla demez mi?!! teşekkürler valla bir bu eksikti. zaten günde 2 defa bebe+badem yağına rağmen hafif çatlaklar oluşmaya başladı gıcık oluyorum, bir de deformasyon haberi üzerine bal şeker oldu. Sonra da demez mi sen yandın valla, cildin çatlak oluşmasına çok yatkın sende kesin çatlaklar olacak. Bundan sonra yemeklerimi erkek arkadaşlarla yiyorum en azından vücut deformasyonu mevzu bahis olmuyor.
Bir de iddaya girenler var. Mustafa rüyasında erkek görmüş, Tufan haberi almadan önceki gün kız. Orçunla Gül erkeği tek geçiyor. Ablam bilmem ne takvimine bakmış kız diyor, zaten duru cücesi illa ki kız olsun diye tutturuyor sanki biz ayarlayabilirmişiz gibi:) çok eğleniyoruz çook. Babam hep oğlu olsun istemiş, tabii ki kızları başının tacı ama içi gidiyor oğlan diye, biliyorum ben, de söylemiyor, hepsi bir diyor. Hayırlı, sağlıklı olsun duaları bir yana, biz işin magazinindeyiz tabii. Bahisleri açtık, hadi bakalım kız mı, erkek mi? Geri sayım başladı, sadece 1 hafta sonra öğreniyoruz!!!

7 yorum:

Mon Petit Chou dedi ki...

Yelizciğim öncelikle sağlıklı ve mutlu bir bebek olması temennisi ile ben erkek diyorum.
sonra yok vücudun şöyle olmuş, yok kız çocuğu anneyi deforme edermiş fasa fiso hepsi. bana da iş yerinde çok söylediler, hatta ağlatıyorlardı bile.sürekli şişko diye sesleniyorlardı.yok ben çocuğu değil kendimi beslemişim de yok kiloları geri veremezmişim de.
ama ne oldu doğumla birlikte karnım tamamen gitti, belim yavaş da olsa inceliyor.
bak yine sinirlenip kafanı şişirdim. kusura bakma olur mu?
sevgilerle
mukaddes

zero dedi ki...

Ay çok alem ya, nasıl keyifli eğleniyorsunuz siz öyle:) Çok güldüm yazıyı okurken:) Ama tüm bu inanışların da ne kadar boş olduğunu bir kere daha anladım. Çünkü mesela miden bulanmıyorsa erkek tahmini belli ki yanlış çünkü annem de zerre kadar bulantı yaşamamış bana hamileyken. Ama içini rahatlatmak için bir şey daha söyliyim, yine annem koca bir karna sahip olmasına rağmen bana hamileyken çatlak matlak sorunu yaşamamış, yani sen sıkma o güzel canını:) Ama dur, ben yine de bir tahminde bulunucam: ımmmm oyumu bıcır bıcır bir kızdan yana kullanıyorum:) sağlık, şans, kısmet perilerini de beraberinde getirsin:)

Yesim dedi ki...

Bu cinsiyet meseleleri de çok fena oluyor hakikaten, herkes farklı bişey hissediyor. Bana da herkes kesin erkek olur diyordu hatta öyle ki ben bile inanmıştım oğlum olacağına, sonra kız çıktı. Benim de pek midem bulanmadı yani pek belli olmuyor. Son 1 hafta kala heyecan da doruktadır şimdi değil mi? Sağlıklı bir bebek olsun da gerisi boş tabii..
Sevgiler,

yeliz dedi ki...

merhaba mukaddes,
bir bebek sahibi olmanın çatlakmş kiloymuş deformasyonmuş hiçbiriyle karşılaştırılamayacak kadar muhteşem bir duygu olacağını düşünüyorum. yani benim dertlerim aslında düdükcanın sağlığının yanında solda sıfır. ama insanız işte. Hayatımda hiç kilo alıp vermediğim için çok yeni duygular...

sevgili zeren,
mutlu haberlerine çok sevindim öncelikle. iyi dileklerin için de teşekkürler. Ne derler bilirsin, herkesin hamilelik anıları başka başka, aynı herkesin askerlik anılarının farklılık göstermesi gibi.

yeşimcim, tahminler hep 50-50. Yani ne kadar kız tahmini varsa o kadar erkek tahmini var. Bu sebeple ben de kendimi herhangi birine kanalize edemez oldum:) artık dediğim gibi dalgamızı geçip eğleniyoruz:)

huysuz dedi ki...

bulantı konusu bir muamma ama karın öne gittiyse genelde erkek oluyor. çok kocaakarıca oldu ama valla bu böyle yani :)
şimdi sende karın marın yoktur daha, dr. amcayı bekleyelim bence.

yeliz dedi ki...

yok huysuz öyle kocakarı olayı değil o galiba herkes söylüyor. Bana karnım kocaman olmuş ve öne doğru gibi geliyor bira göbeği gibi:) ama kimisi karnıma bakıp yana doğru genişliyorsun diyor:)henüz 16 haftalık ya, sanırım pek bişey belli olmadığından herkese göre değişiyor.

Simge Kurban dedi ki...

Nasıl bir heyecan sarmıştır seni kimbilir! Ben de çok duydum, kız olacağı zaman kalçaların yana doğru, erkek olacağı zaman karnın öne doğru genişleyeceğini. Ekşi ve tatlı yeme konusu da ayrı bir husustur.
Bebeğin cinsi olduktan sonra bile yanılma payları olabiliyor. Bebek erkek olmasına rağmen cinsel organını sakladığı için kız sanılıyor vs.
Bence insan mutluysa ve vücuduyla barışıksa, güzel de bir hamilelik dönemi geçiriyorsa çirkinleşmesi olası değil. Bunalrın hepsi hurafe diyor geçiyorum :)