14 Ağustos 2008 Perşembe

Sabırsızım, meraklıyım, paranoyağım, yiyorum

Bugünlerde bir sabırsızlık peyda olmuş üzerime, kurtulamıyorum bir türlü.
Doktora gittiğimizin henüz 2. haftası ve 2 hafta sonra tekrar gideceğiz ama ben hemen her gün oraya gideyim ultrasonda düdükcanı seyredeyim istiyorum. "geçiyordum uğradım", "testim sonucunu almaya geldim" gibi türlü bahanelerle uğruyorum ama nafile, öyle zırt pırt ultrasonda bakılmaz bebeğe!

Sonra cinsiyeti hemen belli olsun istiyorum. Daha doğrusu istiyoruz. Çin takvimine filan baktık, tabi emin olamıyoruz. Sonra yediklerinden belli olur dediler, bizimki hiç çaktırmıyor. Dondurma ve supangle favorim ama geçen gün oturup 1 kase patlamış mısır yedik, düdükcanın pek hoşuna gitti. Hani o da tuzlu! Biz doktora sonraki gidişimizde öğreniriz sanıyorduk, Emrenin 6 aylık hamile ablası bize 4-4,5 aydan önce öğrenemezsiniz deyince acayip demoralize olduk.
Tabi hemen ciciler alalım isteğini de düdükcanın bu cinsiyetsizliğinden ertelemek zorunda kalıyoruz ki benim gibi bir tezcanlı için çok kötü bir durum. Yani artık öğrenelim de Efe mi diyeceğiz Ege mi bilelim. Böyle düdükcan olmuyor yani.

Düdükcanın varlığından haberdar olduğumdan beri hemen doğsun istiyorum. Büyüklerim bana "hamileliğin tadını çıkar, bak hayatının son muhteşem günleri, şımar, gevşe, keyif yap, doğumdan sonra bu günleri mumla ararsın" diyorlar ama ben illa ki doğsun nasıl bişey çıkcak merak ediyorum.

Hemen böyle hamile gibi olayım göbeğim çıksın istiyorum. Hem kendime güzel hamile cicileri alayım istiyorum. Vakit geçmiyor. Sanki sonsuza kadar böyle 2,5 aylık hamile kalacakmışım gibi.

Çok fena çoook... Bu sabırsızlık mevzuu ilkerin inşaata başladığında da üzerime yapışmıştı. Hemen yarın temelden daireleri satıp zengin olacağız diye sabırsızlanıyordum. 1,5 sene geçti, bina bitti ama satış yok. Hani diyorum ki düdükcan da belirsiz bir tarihe kadar yerinde sayarsa, doğmaktan filan vazgeçerse!!! Kabus gibi, bir ömür hamile!!!

Kabus deyince aklıma geldi. Son birkaç haftadır 3. defa rüyamda fok balığı görüyorum. Önce kesip yiyorduk. Sonra birlikte oynadık, son olarak da bir fok ailesini denizde oynarken seyrettiğimi gördüm. Ben balık ya, nasip kısmete yoruyorum, meğer iş hayatımda bazı tehlikelerin beni beklediğine yorulurmuş. ilker tamamen Badem hadisesini müteakip bir bilinçaltı fok korkusu sendromu teşhisi koyuyor ama koskoca internet alemi de yanılıyor olamaz herhalde!!

Paranoyalarımı bir kenara bırakırsak, inanılmaz bir beslenme programı içindeyim. Bu aralar seyahatlere de ara verince ofiste iyice düzene girdim. Sabah öyle aman aman kahvaltı yapamıyorum da bir kase nesfit düdükcanın hoşuna gidiyor. Sonra 10 gibi nesquickli omega 3 sütü (başka şekilde süt içmem imkansız!!), 11 de elma, 12:30 gibi yemek. Kabızlığa karşı bu sıcakta mutlaka çorba, bir de sulu yemek ama illa ki ayran. Canım çeker diye diğerlerinin yemeklerinden de tırtıklıyorum:)
Yemekten 3 saat sonra mutlaka karpuz, akşam üstü süt, yoğurt veya ayran, artık ne varsa... Karnım kazındıkça çubuk krakerler hep elimin altında. Mide bulantısı da olmayınca harika yemekler yapabiliyorum akşamları. Ama yemek sonrası uyku öncesi dondurma filan yemem lazım. Şimdiye kadar yemeklerden hiç tiksinme olmamıştı. Balık da yiyordum ama geçen haftasonu İlker özenmiş adı hatırlamadığım kocaman muhteşem bir balık almış. Ben de roka salatası yaptım yanına, nar ekşili. Bir de güzel ayıkladı benim için ama yiyemiyorum, lokmalar ağzımda büyüdü, salata ile bile gitmedi. Acayip sinirim bozuldu. Mızmızlandım ama yok yiyemiyorum. Bıraktım. Sonra koca kase supangleyi üstüne de çikolatalı dondurmayı götürdüm ama :)
Kısacası yarım dünya şekline bürünmeme az kaldı. Şimdi böyleyse sonraki aylarda nasıl bir iştah açıklığı bekliyor beni, bak bu da ayrı bir merak konusu. Ve tabii toplamda kaç kilo alacağım, düdükcan kaç kilo doğacak, dombili olsun ama olur mu acaba?? hep merak hep merak...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ahhhhh yelizciiiiimmmm. dur anacı daha çook var. ama herhalde yaşanılan ve hissedilenler hep aynı. ama benim karnım 7 aylık olana kadar pek şimemişti. en fazla 7 den sonra şişiyor. o zaman kadra da pek kilo alınmıyor. 7 den sonra çift çift vallahi. gözün dönüyor, bi yemek bi yemek. ama zaman çabuk geçiyor. çok güzel bir dönem tadını çıkartmaya bak. gerçekten sonra ne olduğunu şaşıracaksın; annemiyim inek mi falan diyeceksin. sonra zombiye ddöneceksin. allah yalvaracak bi 40 ı çıksın diyeceksin. Canımın içi korkutmayayım diyorum ama vallahi keyfini çıkart. uzun bir süre eski günlere dönemeyeceksin. hayatın değişecek. tüm bunlar yanında evdeki düdükcanın varlığı muhteşem olacak tabii ki. mutlaka ceviz ve fındık ye. düdükcanın beyni gelişiyor bu aralar. ben de hergün gitmek isterdim dr.a iple çekerdim gideceğim günleri. uykularıım kaçardı bi gece önceden.ayyyne güzel günlerdi yahu. tadını çıkart papatyam bu günlerin... çok öpüyorumm. ZÜHRE

Yesim dedi ki...

Hep merak hep merak, sorma valla bende de durumlar aynı 7. aya geldik hala merak içindeyiz, neye benzicek, nasıl olcak çok kilo alıcak mıyım(ki almamak çok zor ya) falan filan, bitmiyor yani... Bu arada ben eskiden yani hamilelikten önce balığı çok severdim ama şimdi kokusuna bile tahammül edemiyorum. Oysa ki hamileyken balık çok yararlı diye duyarız ya (gerçi civa içeren balıklara da dikkat etmek lazım) yiyemiyorum diye çok üzülüyordum, ama 13. haftadan sonra omega 3 tabletlerine başladım da biraz olsun rahatladım.

yeliz dedi ki...

züüzeciim,
ben şimdiden bu kadar yersem 7. ayımı tahmin edemiyorum, boy da yok zaten parmağının ucuyla yuvarlanırım gibi geliyor. ama doğru diyorsun bugünlerin tadını çıkarmak lazım bunlar tek başına son günlerim:) bu arada nilin ayakkabılarını okudum, koptum gülmekten, nasıl sevimli bir yaratık o öyle.

yeşim,
balık konusu içime su serpti, çünkü balığın faydalarını bilip de yiyememek çok sinir bozucu, en azından dediğin omega 3 tabletleriyle takviye edebilirim.

huysuz dedi ki...

insanın karnı genelde 5,5-6. ay gibi belli olmaya başlıyor. o zaman kadar sadece kilo almış bir varlık gibi görünmeye devam :)
cinsiyet konusuna gelince, sanırım erkekse daha çabuk anlaşılabiliyor. bizimkini 12. haftada söyleyiverdiler ahanda p.pi diye :)
alışveriş yapmak istersen, sana tavsiyem, unisex bişeyler alman. mesela mothercare'in beyaz yarım kollu bodyleri vb...

yeliz dedi ki...

merhaba huysuz,
unisex renkler çok iyi fikir. en azından bir süre kendimi tatmin edebilir, alışveriş krizlerimi dindirebilirim:)
yorumunu görünce ilkeri aradım hemen, haftayaki randevumuzda cinsiyeti öğrenme olasılığımız hala var diye onun da yüreğine su serptim.

huysuz dedi ki...

hehe iyi olmuş :) babalar daha bi meraklılar bu cinsiyet olayına zaten.
mothercare'e bak hakkaten. bodyler feci indirimde :) renkli tulumlar falan... gemicikli olanları bi harika. bi de şeker mi şeker battaniyeler var.
mothercare bana madalya takıcak sanki :)))

Simge Kurban dedi ki...

Yelizcim, ne tatlı bir telaş içerisindesin. Sabırsızlığını anlayabiliyorum(kendim yaşamasam da arkadaşlarımdan biliyorum.
Umarım güzel, sağlıklı bir hamilelik dönemi geçirirsin. Düdükcanın cinsiyetini de merakla bekliyorum :)

yeliz dedi ki...

ah simgecim sorma, acayip bir telaş var şimdiden, 6 ay sonrasını düşünemiyorum:)

Unknown dedi ki...

gusel paylaşım brezilya kahvesi
guetemala kahvesi
kolombiya kahvesi
etiyopya kahvesi
honduras kahvesi
v60 kahve
cold brew kahve
Nakliye Kutuları,karton kutu ambalaj, ev taşıma kolisi,ofis taşıma kolisi
eşya kolisi,çeyiz kolisi,eşya taşıma kolisi,elbise taşıma kolisi
kitap taşıma kolisi,çeyiz kolisi fiyatları,karton kutu fiyatları,oluklu mukavva fiyatları,
koli satan yerler,e-ticaret kargo kutusu,ucuz koli,
ankara oto lift, ankara da liftçi, garanti lift, ankara 2. el lift
ankara sıfır lift, ankara da garanti lift , garanti lift oto servisi, garanti lift garaj ekipmanları
toptan koli,kutu koli,karton koli,kraft karton koli,toptan koli fiyatları,taşınma kolisi,taşıma karton kolisi,köpük koli,banlonlu naylon pat pat,tek oluklu karton koli,çift oluklu koli,kilitli karton kutu,koli satın al,boş koli satın al,hazır koli,karton kutu koli,kargo kutusu kolisi,ikitelli kolici,istoç karton kolici,toptan karton kolici,karton kolici,mecidiyeköy karton kolici,koli satın al ankara,