15 Ağustos 2008 Cuma

izninizle bu adamın suratına!!!

O adam fotograf karesinden neden öyle pis pis sırıtıyor? Nasıl utanmadan geldiği ülkenin kurucusuna saygısızlık edebiliyor? Kravatsız, pis sakalıyla İstanbullulara hayatı dar edebiliyor. Adamın fotografına bakıyorum bakıyorum da yolda görsem kıro, laf filan atar diye muhatap olmamak için karşı kaldırıma çıkarım.
Bu zat-ı muhteremden ne kadar haz etmesem de hakkını teslim etmem gerekir. Adam en azından Atatürk'ü ziyaret etmeyeceğinin açıkça arkasında durdu, duruşunu bozmadı. Bizimkiler ziyarete İstanbul kılıfı uydurdular, bir güzel saygısızlığı hazmettiler, bir de ayağına gittiler.
Gerçi bizimkilerin ayak takımı olduğu öteden beri ortada. Onlar değil mi daha geçen haftalarda bilmem hangi Arap ülkesinin kralı Bodrumda tatildeyken oralara taşınıp görüşme yapan? Yine onlar değil mi bir başka arabın otel odasına kadar düşen? ayaklar baş oldu diye birileri kendini kastetmişti herhalde.
Çok sinirliyim çoook. Elin kıro kılıklı adamının benim ülkeme gelip de benim Atatürkümü ziyaret etmeye değer bulmamasına, onun yüzünden insanların 1,5 km lik yolu 2,5 saate katedemeyip rezillik çekmesine, hala bu ülkenin insanlarının kendilerini bu hale sokan kömür, bulgur dağıtıcılarına seslerini çıkarmamasına acayip sinirleniyorum. İşte o kadar!!

2 yorum:

Mon Petit Chou dedi ki...

yazına sonuna kadar katılıyorum. eşimle haberleri seyrediyorduk, zatı muhterem çıkınca televizyonu kapattım, görmek istemiyorum çünkü. eşime Atatürk'ün yaptığı en büyük hata nedir diye sorduğumda bunları temizleyememek dedi. ben hayır dedim; yaptığı en büyük hata bu ülkeyi kurtarmaktı. ingiliz ya da yunan mandası altında olsalardı acaba hangi dine mensup olacaklar ya da kara çarşafa bu kadar kolay bürünebilecekler miydi. kimin sayesindeydi acaba, o bir türlü içlerine s,ndiremedikleri Atatürk'ün değil mi? iadeyi ziyarete gelmiştim ama yazını görünce dayanamadım, kusura bakma.

yeliz dedi ki...

öncelikle ziyaretin için çok teşekkür ederim. Atatürkün yaptığı hata konusunda son zamanlarda ben de aynı fikri paylaşıyorum. Yazık ki her türlü özgürlüklerini Atatürk Türkiyesi sayesinde yaşayabildiklerini unutuyorlar, herşeye alet ettikleri güzel dinimizi bile onun sayesinde özgürce yaşayabiliyorlar ve hala ona her fırsatta saygısızlık yapmaktan geri kalmıyorlar.